گوشي موبايل نوکيا 107 دو سيم کارت

کد محصول : 1111

نام برند : Nokia


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی(ریفربیش)
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

ریفربیش به چه معناست؟

 

کالایی را اصطلاحا ریفربیش گویند که در واقع بازسازی شده باشد. این کالاها در واقع به دلیل بروز مشکلاتی به تولیدکننده مرجوع میشوند و کارخانه پس از رفع مشکل مجددا با عنوان ریفربیشد Refurbished به بازار عرضه میشود. حتی گاهی اوقات ممکن است مشکل این دستگاه ها فنی نیز نباشد و تنها در حد اشکالات ظاهری باشد. در کلام ساده کالای ریفربیشد کالایی دسته دوم است که هیچگاه استفاده نشده است!

 

حالا چرا باید کسی کالای ریفربیشد بخرد؟ علت ساده و روشن است. قیمت! کالای ریفربیشد با قیمت پایین تری توسط کارخانه در بازار ارائه میشود. اما آیا واقعا میتوان به یک کالای ریفربیش اطمینان کرد؟ جواب مثبت است. این کالا پس از رفع مشکل مجددا توسط کارخانه تست میشود و سپس مجددا در بازار ارائه میشود.

 

107 نام یکی از گوشی‌های ارزان قیمت و ساده‌ی شرکت نوکیاست که وظیفه‌ی اصلی آن برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک می‌باشد. این گوشی نوکیا مجهز به یک صفحه نمایش رنگی TFT و به اندازه‌ی 1.8 اینچ است که کمی در زاویه‌ی دیدهای زیاد، ضعیف عمل می‌کند.این گوشی نوکیا از کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی می‌کند که کاربران این گوشی می‌توانند تا 16 گیگابایت حافظه‌ی آن را ارتقا دهند. این افزایش حافظه، بیشتر در مورد ذخیره‌ی موزیک کاربرد خواهد داشت. چرا که بنا به گفته‌ی سازنده‌ی این گوشی، با ارتقای حافظه‌ی این گوشی به 16 گیگابایت، می توانید بیش از 3000 آهنگ را بر روی این حافظه ذخیره نمایید و از آن‌ها لذت ببرید. همچنین می توانید تا بیش از یک روز به پخش موزیک با این گوشی بپردازید.دکمه های صفحه کلید این گوشی کاملا به هم چسبیده و یک تکه می‌باشند. این اتفاق سبب شده تا نوکیا ادعا کند که این صفحه کلید در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم می‌باشد. کارایی صفحه کلید این گوشی خوب بوده و در حین تایپ کردن سریع به مشکل خاصی برنخواهید خورد. همچنین کیبورد نوکیا 107 از لطافت و نرمی خوبی برخوردار بوده و حس خوبی را در حین تایپ کردن با 107 تجربه خواهید نمود. در آخر باید این نکته را متذکر شویم که نوشته های روی این صفحه کلید، از کیفیت خوبی برخوردار بوده و نوشته های آن به این زودی‌ها پاک نخواهد شد. نوکیا برای این مدل از گوشی خود، در کنار پخش موزیک با فرمت mp3 از رادیوی FM در نظر گرفته. همچنین چندین بازی ساده هم به طور پیش فرض برای این گوشی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند کمی با این کوچک دوست داشتنی هم سرگرم باشند. خوشبختانه این مدل گوشی نوکیا از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. همان طور که می‌دانید، داشتن چراغ قوه یکی از امکاناتی است که در اکثر گوشی‌های ارزان قیمت و ارزان نوکیا دیده می‌شود. فلذا وجود این ویژگی در این گوشی را به هیچ عنوان نمی‌توان اتفاق جدید و جذابی دانست. در آخر باید بگوییم که این گوشی در سه رنگ مختلف سفید، مشکی و قرمز ارائه شده که قابل تعویض می‌باشند. بنابراین کاربران می‌توانند لذت استفاده از سایر رنگ‌های این گوشی را هم ببرند.

  • مشخصات کلي : ابعاد 113 × 47.5 × 14.9 میلی‌متر وزن 75.8 گرم تعداد سیم کارت دو سیم کارت
  • صفحه نمایش : صفحه نمایش رنگی بله صفحه نمایش لمسی خیر فناوری TFT بازه‌ی سایز صفحه نمایش تا 2.0 اینچ اندازه 1.8 اینچ رزولوشن 128 × 160 تعداد رنگ 64 هزار رنگ
  • حافظه : پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD
  • دوربین : دوربین خیر رزولوشن عکس فاقد دوربین
  • صدا : خروجی صدا جک 3.5 میلی‌متری
  • امکانات نرم افزاری : سیستم عامل (فاقد سیستم عامل) ضبط صدا خیر
  • سایر مشخصات : میزان شارژ آماده به کار 576 ساعت میزان شارژ مکالمه 12 ساعت سایر قابلیت‌ها پخش کننده موسیقی ساعت دیجیتالی ماشین حساب تقویم Converter Expense manager Flashlight

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته