تبلت ساینا

کد محصول : 1162

نام برند : GLX


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
طلایی
گارانتی 18 ماه گارانتي ارتباط همراه گويا اروند عدم موجودی 0 تومان
خاکستری
گارانتی 18 ماه گارانتي ارتباط همراه گويا اروند عدم موجودی 0 تومان
صورتی
گارانتی 18 ماه گارانتي ارتباط همراه گويا اروند عدم موجودی 0 تومان
مشکی
گارانتی 18 ماه گارانتي ارتباط همراه گويا اروند عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

 

تبلت ساینا گزینه ای مناسب برای ایرانیان

 

طراحی

تبلت ساینا یک گزینه اقتصادی با قابلیت‌هایی متوسط و رو به پایین است. به این ترتیب، مورد استفاده آن بیشتر استفاده کودکان و کاربران مبتدی خواهد بود. با این وجود، منظور ما اصلا این نیست که کاربران حرفه‌ای نمی‌توانند از این تبلت استفاده کنند؛ اما بیایید صادق باشیم: این تبلت برای کاربران حرفه‌ای و افرادی که دقیقا می‌دانند با تبلت چه باید کرد، گزینه مناسبی نیست. 

با در نظر گرفتن این که بخشی از قشر هدف عرضه این محصول کاربران مبتدی، کودکان و نوجوانان هستند، طبیعی است که این محصول باید در برابر سقوط و ضربات احتمالی مقاوم باشد. شرکت سازنده مدعی است این تبلت از استحکام بالایی برخوردار است و نمایشگر آن هم ضد ضربه است. البته ما در دنیای فناوری عادت داریم ضد ضربه بودن را با معیارهای متفاوتی بسنجیم. برای مثال، نوع شیشه مورد استفاده روی نمایشگر این تبلت ذکر نشده است تا بدانیم ضد ضربه بودن آن بر کدام مبنا سنجیده شده است. آیا روی نمایشگر این تبلت از گوریلا گلس استفاده شده است؟ نمی‌دانیم.با این وجود، بیایید خوشبین باشیم. نمایشگر و بدنه این تبلت -احتمالا- می‌توانند در برابر ضربات نه چندان محکم و سقوط‌های معمولی مقاومت کنند.


با این که GLX تاکید خاصی بر روی ابعاد مناسب این تبلت دارد، اما از این نظر هم نمی‌توان این تبلت را گزینه‌ای برتر از سایرین دانست. همه چیز در طراحی این تبلت معمولی است و البته این همان چیزی است که از یک تبلت معمولی انتظار داریم. 

در مجموع، این تبلت از یک طراحی معمولی اما متناسب با قیمتش برخوردار است و نمی‌توانیم نقطه قوت یا نقطع ضعف بزرگی در طراحی آن ببینیم.

صفحه نمایش
نمایشگر این تبلت دارای ابعادی 7 اینچی است و رزولوشن آن کمی پایین‌تر از HD است. این مسئله باعث شده است تراکم پیکسلی نمایشگر تبلت ساینا چندان چنگی به دل نزند و نتوانیم آن را یک گزینه ایده‌آل برای تماشای ویدیو، انجام بازی و وب‌گردی بدانیم. با این حال، در بررسی تمام جوانب این تبلت باید به قیمت آن توجه داشته باشیم. این نمایشگر برای انجام امور روزمره مناسب است و از لحاظ رنگ‌بندی هم قابل قبول است.شاید خیلی از افراد بتوانند با تراکم پیکسلی پایین آن هم کنار بیایند و این مسئله اخلالی در بازی کردن آن‌ها هم نداشته باشد. اما انتظار ما این بود که رزولوشن آن حداقل HD باشد. روشنایی این نمایشگر هم چندان چنگی به دل نمی‌زند؛ اما برای کار در محیط‌های سرپوشیده مناسب است.

دوربین
در بخش دوربین اصلی، ساینا مجهز به یک سنسور 5 مگاپیکسلی معمولی است که در شرایط نوری مناسب می‌تواند تصاویری قابل قبول ثبت کند. دوربین سلفی این تبلت هم تنها 2 مگاپیکسل است و به زحمت می‌تواند سلفی‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کند؛ اما آنقدرها هم بد نیست.

سخت افزار
داشتن تنها 8 گیگابایت حافظه داخلی و فقط 1 گیگابایت رم نشان از آن دارد که روی تبلت ساینا نه می‌توانید تعداد زیادی اپ و فایل نگه دارید و نه می‌توانید اپ‌های سنگین را روی آن اجرا کنید. با این وجود، می‌توانید روی این تبلت از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت استفاده کنید و تا حدی این مشکل را رفع کنید. تراشه مورد استفاده روی این تبلت 4 هسته‌ای بوده و دارای قابلیت پردازش تا سرعت 1.3 گیگاهرتز است و از محصولات پایین رده شرکت مدیاتک به حساب می‌آید.با احتساب استفاده از این تراشه، نمی‌توان از ساینا انتظار داشت که از پس اجرای بازی‌های سنگین بربیاید؛ اما اندروید 6.0 به خوبی روی این گوشی اجرا می‌شود.

ساینا قابلیت پشتیبانی از سیمکارت، اینترنت Wi-Fi و مکالمه را دارد و کاربر برای اتصال به اینترنت همراه نیز می‌تواند از قابلیت اینترنت پرسرعت 4G استفاده کند.

باتری
باتری مورد استفاده روی این تبلت 7 اینچی، تنها 3000 میلی آمپر ساعت است؛ معادل همان مقداری که روی گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مسئله نشان می‌دهد که باتری تبلت ساینا برای استفاده به مدت طولانی مناسب نیست؛ اما از آنجا که رزولوشن نمایشگر این تبلت پایین است، می‌توانید با این باتری برای یک روز استفاده معمولی و سبک دوام بیاورید.

نتیجه گیری
ساینا یک گزینه اقتصادی برای افرادی است که از تبلت خود انتظار زیادی ندارند و تنها می‌خواهند کارهای سبکی مانند تماشای ویدیو و وب‌گردی را روی نمایشگری بزرگ‌تر از نمایشگر گوشی خود انجام دهند. مورد استفاده بعدی ساینا برای پدر و مادرهایی است که به فرزند دلبندشان قول داده‌اند در صورت گرفتن معدل بالا، به او تبلت هدیه می‌دهند. ساینا شاید نتواند بازی‌های خیلی سنگین را به راحتی اجرا کند؛ اما بازی‌های سبک و نیمه‌سنگین مشکل چندانی برای اجرا شدن روی ساینا ندارند. 

 

  • مشخصات کلي : سایر قابلیت هاشاخصه مهم تبلت ساینا مقاوم بودن در برابر ضربه است تعداد سیم کارت دوسیم کارت 4G وزن310 گرم ابعاد10*108*188 میلی متر
  • صفحه نمایش : اندازه7 اینچ صفحه نمایش رنگی دارد تعداد رنگ16 میلیون رنگ رزولوشن600×1024 (16:9) مالتی تاچ دارد
  • حافظه : پشتیانی حافظه حافظه جانبی تا 32 گیگابایت حافظه داخلی8 گیگابایت مقدار RAM1 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی : امکانات ارتباطی شبکه 4Gدارد GPSدارد OTGدارد شبکه 3Gدارد
  • دوربین : فلاش دوربین دارد کیفیت دوربین5 مگاپیکسل دوربین سلفی2 مگاپیکسل
  • باتری : مشخصات باتریpolymer battery ظرفیت باتری3000 میلی آمپر
  • امکانات نرم افزاری : پردازنده مرکزی4 هسته‌ای فرکانس پردازنده مرکزی1.3 گیگاهرتز نوع پردازنده32 بیتی
  • سایر مشخصات : G Sensor،سیستم عاملاندروید نسخه سیستم عامل6.0 (مارشمالو)

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

  • Aaa یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 [ 14:30:31 ]

    این یک گردو شکن بسیار گران است،اما ارزشش رو داره

    بابست :

  • شیرازی پور شنبه 24 شهریور 1397 [ 9:19:48 ]

    این تبلت داخل شیراز خیلی ارزونه مرسی از قیمت خوبتون

    بابست :

محصولات مشابه در این دسته