گوشی موبایل ارد مدل 110G دو سیم کارت

کد محصول : 1026

نام برند : ارد


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت در صورت مشکل فنی عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

گوشي موبايل OROD مدل «110G» دو سيم كارت، براي كاربراني طراحي و توليد شده است كه به دنبال گوشي‌هايي با كاربري راحت و سبك و كوچك هستند. صفحه نمايش بزرگ و كليد‌هاي بزرگ بر روي صفحه اين مدل گوشي باعث راحتي كار با اين محصول براي كاربران شده است. در اين مدل گوشي برقراري تماس و فرستادن پيام به بهترين شكل ممكن امكان‌پذير است. قابليت استفاده از دو سيم كارت به صورت هم‌زمان مي‌تواند به خوبي پاسخگوي نياز افرادي باشد كه به دنبال چنين قابليتي در گوشي‌هاي خود هستند. اين گوشي داراي نمايشگر 1.75 اينچي است كه در ساخت آن از فناوري TFT استفاده شده است. وزن اين گوشي 72 گرم است و ابعاد آن 12 × 45 × 109 ميلي‌متر مي‌باشد. همچنين گوشي  110Gمجهز به دوربين عكاسي ديجيتال مي‌باشد.

از ديگر امكانات اين مدل گوشي مي‌توان به راديو FM و بلوتوث و استفاده از دو سيم كارت اشاره كرد .اين گوشي از كارت حافظه‌ي جانبي تا 16 گيگا‌بايت پشتيباني مي‌كند. از ديگر امكانات اين مدل گوشي مي‌توان به چراغ قوه، راديو FM و بلوتوث اشاره كرد.

گوشي OROD مدل «110G» از دو سيم‌كارت درسايز mini sim پشتيباني مي‌كند كه هر دو سيم‌كارت اين گوشي، از شبكه 2G پشتيباني مي­‌كنند و مكالمه­ اي با كيفيت را براي شما فراهم مي­ آورند. اين محصول به دوربيني مجهز شده كه مي‌تواند تصاويري با كيفيت VGA را براي شما ثبت كند. همچنين سيستم‌عامل به كار رفته در اين مدل گوشي، از نوع جاوا مي‌باشد.

از راههاي ارتباطي دراين گوشي مي‌توان به بلوتوث و درگاه Mini USB  اشاره كرد. لازم به ذكر است كه اين مدل گوشي از فرمت هاي  MP3،MP4 ،AVI و3GP  پشتيباني مي‌كند. اقلامي كه به همراه اين گوشي در جعبه موجود است، شامل شارژر، هندزفري و كابل USB مي‌باشد. شما مي‌توانيد از طريق كابل  USB، فايلهايي همانند MP3،MP4 و تصاوير را از طريق كامپيوتر وارد گوشي كنيد يا در حافظه گوشي و يا كارت حافظه جانبي ذخيره كنيد.

براي افرادي كه از اين گوشي‌ها استفاده مي‌كنند، برقراري تماس و فرستادن پيامك به بهترين شكل ممكن فراهم مي‌شود. مانند بسياري از محصولات ديگر، گوشي OROD مدل 110G به باتري ليتيوم يوني با ظرفيت 1000ميلي‌آمپرساعت سپرده شده است. همچنين در اين مدل گوشي شما به برنامه ضبط صدا دسترسي داريد و مي‌توانيد صداي خود و دوستانتان را با استفاده از آن برنامه ضبط كنيد و در حافظه گوشي يا در كارت حافظه جانبي گوشي خود ذخيره سازيد. از ديگر امكانات اين گوشي مي‌توان به تقويم و ماشين‌حساب اشاره كرد.

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته