GFive President Smart 2 Dual SIM

کد محصول : 1254

نام برند : جی فایو


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی گارانتی 1ساله ارتباط همراه گویا اروند عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

برند «جي فايو» (Gfive) از برند‌هاي تازه‌وارد به بازار گوشي‌هاي همراه است. گوشي‌هاي اين برند علاوه بر قيمت مناسب امکانات مطلوبي را در اختيار کاربرانشان قرار مي‌دهند. مي‌توان گفت تمامي گوشي‌هاي اين برند از ميان‌رده‌هاي بازار هستند و امکاناتي دارند تا بتوانند امور روزمره را براي کاربرانشان به نحوي مطلوب انجام دهند. گوشي «جي‌فايو پرزيدنت اسمارت 2 دو سيم‌کارت» (GFive President Smart 2) يکي از گوشي‌‌هاي پايين‌رده‌ي خوش قيمت اين برند است است که در کنار قيمت مناسب امکانات قابل قبولي را ارايه مي‌کند. 
اين گوشي به نمايشگري 4.0 اينچي با رزولوشن 800 در 480 پيکسل مجهز شده است. اين نمايشگر از نوع LCD و با فناوري TFT است که مي‌تواند تراکم مناسب 233 پيکسل بر اينچ را به نمايش گذارد و همچنين تا 2 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتيباني کند. 
نمايشگر 4.0 اينچي‌ اين گوشي در قابي به اندازه‌هاي 125 در 65 ميلي‌متر جدا داده‌شده است. اين گوشي که از پلاستيک ساخته‌شده در حدود 12 ميلي‌متر ضخامت و 117 گرم وزن دارد. جي‌فايو اسمارت 2 از دو سيم‌کارت و شبکه‌ي 3G پشتيباني مي‌کند. همچنين امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث و راديو براي کاربران اين گوشي فراهم‌شده است. 
براي جي‌فايو اسمارت 2 تراشه‌ي ميان‌رده‌ي مدياتک MT6572 در نظر گرفته‌شده است. در کنار اين تراشه‌‌ي 32 بيتي، 512 مگابايت رم و 4 گيگابايت حافظه‌ي داخلي وجود دارند. با اين مجموعه‌ي سخت‌افزاري مي‌توانيد امور روزمره را به‌راحتي اجرا کنيد. براي اين گوشي دوربيني اصلي با سنسور 2 مگاپيکسل و سنسوري با رزولوشن VGA براي دوربين سلفي انتخاب‌شده‌اند. 
از ديگر مشخصات اسمارت 2 مي‌توان به اندرويد کيت‌کت نسخه‌ي 4.4 همراه با پشتيباني از زبان فارسي و باتري ليتيوم-يوني با ظرفيت 1400 ميلي‌آمپر ساعتي اشاره کرد. 

جي‌فايو اسمارت 2 به نمايشگري 4 اينچي، باتري با ظرفيت 1400 ميلي‌آمپر ساعت، دوربين اصلي 2 مگاپيکسلي و سخت‌افزاري ميان‌رده بر پايه‌ي تراشه‌ي مدياتک MT6572 مجهز شده تا بتواند نياز‌هاي روزمره‌ي کاربران را مرتفع کند. همچنين اين گوشي با بازه‌ي قيمتي مناسب مي‌تواند انتخاب خوبي براي علاقه‌مندان به گوشي‌هاي هوشمند پايين‌رده باشد. 

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته