HYUNDAI seoul 5

کد محصول : 1284

نام برند : HYUNDAI


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی هیوندا عدم موجودی 0 تومان
سفید
گارانتی هیوندا عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

توضیحات

بررسی گوشی موبایل هیوندایی Seoul 5 

لحظات را جاودانه کن

لحظات خوب و دوست داشتنی در طول عمر ما ارزش به یادآوری دارند و اگر بتوانیم تصاویر آن لحظات را ثبت کنیم می­توانیم هر بار که آنها را نگاه می­کنیم خاطرات خود را بهتر دوره کنیم. ثبت لحظات خوب نیازمند یک همراه همیشگی است، شما می­توانید با استفاده از دوربین­های خوب گوشی هیوندا سئول 5 لحظات خوب زندگی را ثبت کنید. دوربین پشت این گوشی 8 مگاپیکسل است که می­تواند به شما عکس­هایی زیبا و شفاف را هدیه کند و شما زمانی که آن عکس­ها را دوره می­کنید خاطرات شیرین خود را روشن و شفاف به یاد بیاورید.

به چشمانتان اهمیت دهید

صفحه نمایش گوشی Hyundai Seoul 5 با بهره­گیری از فناوری IPS تصاویری سازگار با چشمان شما را به نمایش می­گذارد و از روشنی و شفافیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می­توانید از دیدن تصاویر مختلف در نمایشگر 5.0 اینچی گوشی هیوندا سئول5 لذت ببرید و یا ساعت­ها با گوشی خود بازی یا وب­گردی کنید. شفافیت صفحه نمایش این گوشی به شما کمک می­کند تا حتی زیر تابش نور خورشید هم دید خوبی داشته باشید و دیگر در روز از نگاه کردن به گوشی خود اذیت نشوید.

زود شارژ شو؛ بیشتر شارژ بمون

ما همیشه با کم شدن سریع شارژ باتری گوشی هوشمند خود مشکل داشته­ایم و دائما دغدغه به شارژ زدن گوشی همه ما را اذیت کرده است. اما امروزه با ورود فناوری­های نو به چرخه تولید باتری­ها این نگرانی کمتر شده است و شما کافی است تنها یک انتخاب خوب انجام دهید تا از این مشکل خلاصی پیدا کنید. باتری 2150 میلی آمپری گوشی هیوندایی Seoul5 تا حدود زیادی خیال شما را راحت خواهد کرد. این باتری به سرعت شارژ می­شود و می­تواند شما را در طول روز همراهی نماید تا به کارهای خود برسید.

سخت­ افزارهای پشتیبان

نصب و اجرای برنامه­های مختلف بر روی گوشی هوشمند نیازمند پشتیبانی سخت­افزاری است. گوشی هیوندا سئول5 با بهره­گیری از پردازشگر 1.3Ghz از نوع Quad-Core به شما این امکان را می­دهد تا هر برنامه­ای را با بالاترین سرعت بر روی گوشی خود اجرا کنید. البته 1GB RAM و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز گوشی Hyundai Seoul 5 شما را به یک گوشی کاربردی تبدیل نموده است.

چند ویژگی که بهتر است بدانید:

شیشه 2.5D منحنی که در صفحه نمایش این گوشی هوشمند به کار رفته است کمک می­کند تا لمس گوشی هیوندا سئول5 بهتر انجام گیرد و کارها درست در زمان لمس انگشت شما انجام بپذرید. علاوه بر تمامی نکاتی که در مورد گوشی هوشمند هیوندایی  seoul5ذکر شد باید به چند ویژگی دیگر آن مانند حس­گر اثر انگشت نیز اشاره شود. حس­گر اثر انگشت در این گوشی البته همانند فناوری کاملا توسعه یافته و امن کمپانی­های بزرگ تلفن نیست اما به شما راحتی و سرعت را عرضه نموده است. شما می­توانید بسیار سریع قفل گوشی خود را باز کنید و به برنامه­های آن دسترسی پیدا نمایید.

جمع بندی

در کل گوشی هوشمند هیوندایی سئول 5 یک گوشی میان رده محسوب می گردد و با داشتن امکانات مناسب و بروز مانند حسگر اثر انگشت و سخت افزار نسبتا مناسب و قیمت بسیار کم نسبت به دیگر رقبا خود می تواند انتخاب مناسبی برای داشتن یک گوشی هوشمند با امکانات مناسب و قیمت کم باشد.

  • مشخصات کلي : فلز و پلاستیک در رنگ های سفید – مشکی – طلایی،دو سیم کارته سایز مینی سیم کارت
  • صفحه نمایش : ۵٫۰ اینچ – دارای رزولوشن ۱۲۸۰ × ۷۲۰ – قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ , قابلیت شناسایی چند لمس همزمان – دارای تراکم پیکسلی ۲۹۳ پیکسل بر اینچ
  • حافظه : حافظه رام ۱GB – حافظه داخلی ۸GB – پشتیبانی از حافظه جانبی تا ۶۴GB
  • شبکه های ارتباطی : ۲G – 3G – GPRS- بلوتوث – GPS
  • دوربین : دوربین سلفی: ۲ مگاپیکسل،۸ مگاپیکسل – فلش LED
  • پردازنده: پردازنده ۴ هسته ای MediaTek MT6580 با سرعت ۱٫۳ گیگاهرتز
  • امکانات نرم افزاری : سیستم عامل اندروید ۶٫۰
  • سایر مشخصات : سنسور اثرانگشت – باتری ۲۱۵۰MAh – رادیو FM

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته