ساعت هوشمند Huawei Fit

کد محصول : 1316

نام برند : Huawei


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت در صورت اشکال فنی عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

زمانی که برای اولین بار نام گوشی های هوشمند بر سر زبان ها افتاد، هیچ کس حتی فکرش را هم نمی کرد آینده این لوازم دیجیتالی دوست داشتنی این گونه رقم بخورد. اما هم اکنون چند سالیست که شرکت های مختلف و فعال در این حوزه پا را فراتر گذاشته و نام هوشمند را به انواع لوازم دیجیتالی از جمله ساعت ها پیوند زده اند. هوآوی نیز برای این که از این قافله عقب نماند، "پوشیدنی های هوشمند" خود را روانه بازار کرد و امروز در همراه پلاس قصد معرفی ساعت هوشمند fit هوآوی را داریم.

طراحی و ظاهر؛ اولویت اول

زمانی که می خواهید یک ساعت خریداری نمایید، طراحی و ظاهر آن احتمالا اولویت اولتان خواهد بود. در خرید ساعت هوشمند نیز اولویت اول بسیاری از افراد طراحی و ظاهر می باشد. چراکه ساعت یک محصول لوکس محسوب می شود که می تواند در ظاهر شما تاثیر به سزایی داشته باشد. هوآوی نیز این موضوع را کاملا جدی گرفته و Huawei fit را با ظاهری ساده و در عین حال زیبا و دوست داشتنی روانه بازار کرده است.

Huawei fit

یکی از نکات مثبتی که در Huawei fit به کار برده شده، صفحه نمایش گرد می باشد. بسیاری از افراد معتقدند که ساعت های صفحه گرد، ظاهر بسیار زیباتری دارند، اما اکثر قریب به اتفاق کمپانی ها از جمله سونی و سامسونگ، ساعت های هوشمند خود را با صفحه نمایش مستطیلی شکل به بازار عرضه کرده اند. در چنین حالتی، صفحه گرد بودن ساعت هوشمند Huawei fit یک نکته مثبت برای آن تلقی شده و در فروشش تاثیر به سزایی خواهد داشت.

حاشیه دور صفحه نمایش این ساعت هوشمند، کمی زیاد به نظر می رسد اما هوآوی با هوشیاری تمام این طراحی را برای Huawei fit در نظر گرفته است. حاشیه نسبتا زیاد این ساعت هوشمند، نتنها ظاهر آن را زشت و زمخت نکرده بلکه به نظر ما جزء نکات مثبت طراحی آن محسوب می شود. چراکه این موضوع باعث شده است تا در نگاه اول نتوانید متوجه شوید که Huawei fit یک ساعت هوشمند است و یا یک ساعت معمولی صفحه گرد بسیار زیبا!

بندی که برای Huawei fit در نظر گرفته شده کمی باریک به نظر می رسد و ترجیح می دادیم تا این ساعت هوشمند با دو نوع بند مختلف با سایز های متفاوت روانه بازار شود تا خریداران این محصول بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند.

در مجموع طراحی و ظاهر Huawei fit در عین سادگی، بسیار خوب، زیبا و قابل قبول از کار در آمده که می تواند نظر هر شخصی را با هر سلیقه ای به سمت خویش جلب نماید.

ابعاد و وزن؛ سبک و راحت

ساعت ها، لوازمی هستند که به صورت روزانه ساعت ها همراه ما خواهند بود و روی مچ دستمان خودنمایی خواهند کرد. به همین خاطر قبل از خرید می بایست به وزن آن ها توجه کرد. چراکه در صورت سنگین وزن بودن ساعت، نتنها باعث خسته شدن مچ دستتان می شود، بلکه در دراز مدت مشکلاتی را برای شما ایجاد می کند. هوآوی نیز به خوبی به این موضوع توجه کرده و وزن ساعت هوشمند جدید خود را روی 35 گرم نگاه داشته است. بدین ترتیب با بستن ساعت هوشمند جدید هوآوی روی مچ دست خود، هیچ گونه اضافه وزنی را احساس نخواهید کرد.

Huawei fit

ابعاد Huawei fit هم در حد و اندازه ساعت های معمول بازار می باشد و کاملا استاندارد طراحی شده است.

کارایی؛ ارزشمند در برابر قیمت

هر محصولی که به بازار می آید، قطعا توجیهی برای استفاده از آن وجود خواهد داشت. فلسفه وجودی ساعت های هوشمند هم کاملا واضح و روشن است. این لوازم دیجیتالی دوست داشتنی آمده اند تا علاوه بر نشان دادن ساعت و تاریخ، مسئولیت وظایف دیگری را هم به دوش بکشند. برای مثال تمام ساعت های هوشمند حال حاضر بازار از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند یا تبلت شما متصل شده و به شما در جهت کنترل تماس های ورودی و مشاهده پیام های دریافتی کمک شایانی می کنند. اما Huawei fit پا را فراتر گذاشته و در نقش یک همراه سلامت نیز ایفای نقش می کند.

Huawei fit به سنسور های شتاب سنج، ژیروسکوب، نور محیط، CAP و شمارنده ضربان قلب مجهز شده است. بدین ترتیب این ساعت هوشمند با درصد خطای بسیار پایینی، قلب شما را پایش کرده و تعداد ضربان آن را در هر دقیقه به شما نمایش می دهد.

Huawei fit

هوآوی به خوبی توانسته یک دستیار سلامت را در ساعت هوشمند Huawei fit بگنجاند. Huawei fit به معنای واقعی کلمه هوشمند است و هر فعالیتی را متناسب با خود آن فعالیت زیر نظر می گیرد. شما می توانید قبل از شروع فعالیت خود از بین گزینه های موجود، ورزش پیاده روی، دویدن (روی تردمیل و یا در حالت معمول)، دوچرخه سواری و در نهایت شنا را انتخاب کرده، تا با شروع فعالیت، ساعت Huawei fit نیز کارش را آغاز کرده و در پایان ورزش آمار مفیدی را در اختیارتان بگذارد. پس از انجام هر فعالیت، شما می توانید آمار دقیقی از مدت زمان انجام ورزش، مسیر طی شده و کالری سوزانده شده به دست آورید. همچنین نمودار ضربان قلب نیز به طور دقیق به شما نشان داده می شود. یکی از نکات مثبتی که در ساعت هوشمند هوآوی دیده می شود و احتمالا بیشتر برای افراد مسن مفید است، قابلیت هشدار کاهش یا افزایش بیش از حد ضربان قلب می باشد. بدین ترتیب در صورتی که ضربان قلب شما کاهش یا افزایش خطرناکی را تجربه کنید، Huawei fit به سرعت شما را در جریان آن می گذارد.

تمامی موارد ذکر شده مانند نمودار ها و اطلاعاتی از قبیل کالری سوزانده شده، داخل گوشی هوشمندتان به نمایش گذاشته می شود و خود ساعت هوشمند از قابلیت نمایش این اطلاعات برخوردار نیست. البته این موضوع در میان تمامی ساعت های هوشمند شایع بوده و هرگز نکته ای منفی برای Huawei fit تلقی نمی شود.

صفحه نمایش؛ هوآوی را سرزنش نکنید!

در حالی که صفحه نمایش اکثر قریب به اتفاق ساعت های هوشمند حال حاضر بازار، رنگی می باشد، هوآوی ریسک کرده و برای ساعت هوشمند Huawei fit خود یک صفحه نمایش 1.04 اینچی سیاه و سفید با تراکم پیکسلی 280 در 280 پیکسل در نظر گرفته است. شاید در نگاه اول این اقدام هوآوی کمی بد سلیقگی به نظر برسد اما به نظر ما تصمیم هوآوی قابل احترام است. ساعت هوشمند وسیله ای نیست که بخواهید با آن فیلم تماشا کنید و یا از دنیای رنگ ها لذت ببرید. ساعت های هوشمند وظیفه ای تعریف شده دارند که انجام آن از یک صفحه نمایش سیاه و سفید نیز بر می آید. به طوری که حتی سونی برای Smart band Talk خود یک صفحه نمایش E-link در نظر گرفته که به مذاق بسیاری از افراد نیز خوش آمده است.

اما از تمام موارد بالا که بگذریم، دو قابلیت بسیار مهم و تا حدودی جذاب در Huawei fit به کار رفته که آن را یک سر و گردن بالاتر از سایر ساعت های هوشمند حال حاضر بازار قرار می دهد. صفحه نمایش Huawei fit در حالت نمایش ساعت، به قابلیتی مجهز شده است که به کمک آن نیازی به آپدیت مداوم صفحه ندارد و بدین ترتیب شارژ بیشتری را در خود ذخیره می کند.

Huawei fit

دیگر ویژگی مثبت Huawei fit، خوانایی صفحه زیر نور مستقیم آفتاب می باشد. در حالی که بسیاری از ساعت های هوشمند حال حاضر بازار، زیر نور مستقیم آفتاب هیچ حرفی برای گفتن ندارند، Huawei fit با یک صفحه نمایش سیاه و سفید خوش می درخشد و عملکرد بسیار مطلوبی از خود به نمایش می گذارد. این ساعت هوشمند به سنسور تشخیص نور نیز مجهز شده است تا نور صفحه نمایش را مناسب با نور محیط تنظیم نماید. البته با توجه به این موضوع که ساعت روی مچ دست به صورت مداوم جا به جا می شود و زیاد و کم شدن نور صفحه نمایش به صورت مداوم باعث کاهش عملکرد باتری می گردد، Huawei fit به سنسور حرکتی نیز مجهز شده است تا فقط در صورت لزوم از سنسور تشخیص نور محیط بهره بگیرد. بدین ترتیب فقط زمانی که دستتان را بالا بیاورید تا ساعت را مشاهده کرده، سنسور تشخیص نور محیط خیلی سریع به کار افتاده و نور صفحه نمایش را به بهترین حالت ممکن برای وضعیت کنونی تغییر می دهد.

در مجموع صفحه نمایش Huawei fit عملکرد بسیار قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد و نمره کامل را از کارشناسان همراه پلاس دریافت می کند.

استفاده از Huawei fit؛ ساده و آسان

قصد خرید Huawei fit دارید؟ پس ابتدا به مشخصات نرم افزاری دستگاه خود توجه کنید تا متحمل ضرر نشوید. برای اینکه بتوانید به صورت کامل از Huawei fit استفاده نمایید، نسخه اندروید دستگاه شما می بایست 4.4 یا بالاتر باشد در غیر این صورت نمی توانید اپلیکیشن Huawei wear را روی دستگاه خود نصب کرده و با مشکلات متعددی روبرو می شوید. البته این ساعت هوشمند با دستگاه های دارای سیستم عامل Ios نیز سازگار می باشد اما بدیهی است که بهترین نتیجه با دستگاه های شرکت هوآوی حاصل می شود.

پس از نصب برنامه Huawei wear و روشن کردن بلوتوث هر دو دستگاه، عملیات همگام سازی آغاز شده و سریعتر از آنچه فکرش را بکنید به پایان می رسد. پس از آن اپلیکیشن سوالاتی عادی مانند قد و وزن از شما می پرسد که باید با دقت به آن ها پاسخ دهید. کار تمام است! هم اکنون می توانید ورزش کنید و از دیدن نتایج بر روی گوشی هوشمند یا تبلت خود لذت ببرید.

رابط کاربری؛ ساده، زیبا و قابل فهم

یکی از مهمترین بخش های یک ساعت هوشمند، رابط کاربری آن می باشد. به همین خاطر کمپانی های فعال در این حوزه تمام تلاش خود را کرده و بخش اعظمی از تمرکز خود را بر روی بخش رابط کاربری می گذارند تا نتیجه مطلوب حاصل شود. Huawei fit نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا بهره می برد.

هوآوی تمام تلاش خود را کرده تا هم امکانات مختلف را درون رابط کاربری Huawei fit بگنجاند و هم کار کردن با آن را ساده و آسان نماید. نتیجه این تلاش هم بسیار خوشایند از آب در آمده و رابط کاربری هوآوی را هر فردی با هر سلیقه ای می پسندد.

هوآوی تمام تلاش خود را کرده تا کار با رابط کاربری ساعت هوشمند خود را در ساده ترین حالت ممکن نگاه دارد و در عین حال زیبایی آن را حفظ نماید. تعامل شما با رابط کاربری این ساعت هوشمند به بالا و پایین کشیدن صفحه نمایش و ضربه زدن محدود می شود. با بالا و پایین کشیدن صفحه نمایش می توانید بین منو ها جا به جا شوید و با ضربه زدن می توانید عملیاتی را تایید نمایید. با اینکه در تست های ما صفحه نمایش ساعت در برخی مواقع به درستی حرکت را تشخیص نمی دهد، اما با این حال این مورد زیاد آزاردهنده نبوده و نمی خواهیم از آن به عنوان یک نقطه ضعف برای Huawei fit یاد کنیم.

مقاومت در برابر آب؛ زیر آب بروید سالم برگردید!

همانطور که می دانید، ساعت وسیله ای است که به صورت مداوم روی دست قرار داد و در هر زمانی امکان خیس شدن آن وجود دارد. به همین منظور هوآوی ساعت هوشمند خود را در مقابل آب مقاوم کرده تا هیچگونه مشکلی از این جهت برای کاربر به وجود نیاید.

Huawei fit

سایر قابلیت ها؛ همچون دیگران!

همانطور که اشاره شد هوآوی فیت می تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کرده و از طریق اپلیکیشن Huawei wear اطلاعات مفیدی را از قبیل کالری سوزانده شده و تعداد قدم های برداشته شده در اختیارتان بگذارد.

اما امکانات Huawei fit به همین موارد محدود نمی شود. زمانی که شخصی با گوشی هوشمند یا تبلت شما تماس بگیرد، نام آن فرد روی صفحه ساعت هوشمند شما نقش می بندد و این امکان در اختیار شما قرار می گیرد که از طریق ساعت هوشمند خود تماس ورودی را رد کرده و یا وصل نمایید. البته لازم به توضیح است که چون هیچ نوع میکروفون یا اسپیکری بر روی ساعت تعبیه نشده، بدیهی است که امکان صحبت کردن از طریق ساعت محیا نمی باشد.

باتری؛ قدرتمند و با دوام

هوآوی برای ساعت هوشمند جدید خود یک باتری 80 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که شاید در نگاه اول، کم به نظر برسد اما عملکرد آن به گفته هوآوی عالی خواهد بود. هوآوی ادعا می کند در کاربری ترکیبی و متوسط، ساعت هوشمندش با یک بار شارژ کامل می تواند تا 6 روز شارژدهی داشته باشد. ادعایی که تا حدودی نیز به واقعیت نزدیک بوده و اگر به قول معروف مته به خشخاش نگذاریم، عملکرد آن بی نظیر خواهد بود.

Huawei fit

ساعت هوشمند جدید هوآوی در کمتر از 2 ساعت به صورت کامل شارژ بوده و آماده استفاده می شود. در جعبه این محصول یک عدد پایه شارژ وجود دارد که برای شارژ Huawei fit می بایست از آن استفاده نمایید.

در مجموع Huawei fit در بخش باتری نمره قابل قبول را کسب کرده و انتظارات کارشناسان همراه پلاس را برآورده می سازد.

جمع بندی؛ بخرید تا تمام نشده است!

هر محصولی که می خواهید خریداری نمایید، باید از لحاظ کاربردی، توجیهی برایتان داشته باشید. در نتیجه وقتی می خواهید یک ساعت هوشمند تهیه کنید، می بایست نیاز های خود را مشخص نمایید. اگر می خواهید ساعت هوشمندی که خریداری می کنید علاوه بر امکانات اولیه مانند اتصال بلوتوث و نمایش تماس های ورودی، از قابلیت های دیگر مانند سنسور ضربان قلب برخوردار بوده و به طور کلی یک همراه سلامتی برای شما باشد، Huawei fit می تواند یک گزینه جدی برای شما به حساب بیاید.

زمانی می توانید انتخاب بهتری داشته باشید که سطح بودجه خود را هم مشخص کنید. در محدوده قیمتی که Huawei fit وجود دارد، تقریبا می توان گفت که هیچ رقیبی با این سطح امکانات برای خرید موجود نیست! Huawei fit با دارا بودن صفحه نمایش با کیفیت سیاه و سفید، سنسور ضربان قلب، سنسور نور و اپلیکیشن اختصاصی Huawei wear برای مشاهده نتایج فعالیت های انجام شده، یک گزینه عالی در این بازه قیمتی به شمار می رود.

پس بگذارید این گونه بگوییم: اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند در این بازه قیمتی را دارید، Huawei fit را بخرید تا تمام نشده است و الا پشیمان خواهید شد!

ویژگی ها و مشخصات اصلی ساعت هوشمند Huawei fit:

- طراحی و ظاهر بسیار زیبا، جذاب و دوست داشتنی

- صفحه نمایش گرد

- وزن و ضخامت مناسب

- مقاوم در برابر آب

- صفحه نمایش سیاه و سفید

- رابط کاربری ساده، روان و قابل فهم

- اتصال از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند یا تبلت

- سازگار با دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و Ios

- مجهز به سنسور ضربان قلب

- مجهز به سنسور نور

- دارای اپلیکیشن اختصاصی Huawei wear

- محاسبه قدم های برداشته شده، کالری سوزانده و موارد دیگر از این دست

- باتری قدرتمند با شارژدهی 5 تا 6 روزه در کابری متوسط

  • مشخصات کلي : نوع قفل بند سگکي ساده نوع کاربری روزمره، ورزشي ابعاد 39.4 × 39.4 × 11.2 ميلي‌متر جنس بدنه آلومینیوم جنس بند لاستيکي وزن 35 گرم جنس شیشه Gorilla 3 Glass
  • صفحه نمایش : نوع صفحه نمایش اصلی Monochrome graphic رزولوشن صفحه نمایش 208 × 208 پیکسل سایر مشخصات صفحه نمایش تراکم پيکسلي: 200پيکسل بر اينچ اندازه 1.04 اينچ
  • سایر مشخصات : باتری لیتیوم یونی ۸۰ میلی‌آمپر (دوام تا ۶ روز) مشخصات فنی اتصالات Bluetooth قابلیت نصب سیم کارت ندارد قابلیت های ویژه اعلان‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي، نمايش پيام‌هاي متني، مشاهده‌ي تماس‌هاي دريافتي، شمارش گام‌ها، محاسبه‌ي مسافت طي شده، محاسبه‌ي کالري مصرف شده، پايش وضعيت خواب، پايش فعاليت‌هاي ورزشي مختلف از جمله دويدن، دوچرخه‌سواري و ورزش‌هاي هوازي، اعلان تماس‌ها و پيامک‌هاي دريافتي، قابليت تعيين اهداف روزانه، هشدار عدم تحرک مقاوم در برابر آب: 5 اتمسفر IP68 (قابل استفاده در استخر) توضیحات سازگاری - بلوتوث نسخه‌ی 4.2 - اندروید 4.4 به بالا - iOS 8.0 به بالا حسگرها شمارشگر ضربان قلب، شتاب‌سنج GPS ندارد

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته