iPad 9.7 2018

کد محصول : 1527

نام برند : Apple


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت در صورت اشکال فنی عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

آپریل سال 2018، اپل در طی مراسمی از جدیدترین محصول خود، iPad 9.7 with Pencil رونمایی کرد. آیپد جدید اپل از سخت افزاری قدرتمند تر و قابلیت واقعیت افزوده برخوردار می باشد. با پشتیبانی از قلم و اضافه کردن کیبورد به آن، شما امکان استفاده از iPad 9.7 جدید اپل را در هر مکان و هر زمان می توانید به راحتی داشته باشید.

 

iPad972018

 

در آپید 9.7 از پردازنده Fusion A10 در کنار پردازنده کمکی M10 استفاده شده است. این محصول دارای صفحه نمایش 9.7 اینچی رتینا با فناوری IPS می باشد. جنس بدنه iPad 9.7 2018 مانند نسل گذشته از فلز آلومنیوم تشکیل شده است و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. آیپد جدید اپل، از قلم معروف Apple Pencil پشتیبانی می کند تا کاربر راحتی بیشتری را در هنگام کار با آن داشته باشد. در قاب پشت تبلت از دوربین 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.4 استفاده شده است. دوربین Face-Time نیز دارای سنسور 1.2 مگاپیکسلی می باشد. اپل iPad 9.7 جدید را در دو مدل Wi-Fi و LTE عرضه کرده است و از سیم کارت Nano در مدل LTE پشتیبانی می کند. مقدار حافظه داخلی در نظر گرفته شده 32 و 128 گیگابایت می باشد. آیپد جدید دارای سنسورهای Touch ID، سنجش نور محیط، ژیروسکوپ، فشار سنج و شتاب سنج می باشد و از باتری 32.4 واتی از نوع لیتیوم پلیمر بهره می برد. آیپد 9.7 جدید اپل در رنگ های Silver، Gold و Space Gray به بازار عرضه می شود.

 

 iPad972018

 

باریک ، سبک و بادوام

iPad 9.7 2018 ، دارای ضخامت 7.5 میملیمتری می باشد و در مدل LTE تنها 478 گرم وزن دارد. مدل Wi-Fi به علت استفاده نکردن از آنتن 19 گرم سبک تر می باشد. آلیاژ به کار رفته در این محصول از آلومنیوم تشکیل شده است تا با استحکام بالای خود، بتواند آیپد شما را در برابر ضربه محافظت نماید. iPad 9.7 جدید اپل از قلم اپل پشتیبانی می کند تا کاربری با این تبلت بی نظیر را راحت تر و آسان تر نماید. در هر دو مدل Wi-Fi و LTE دوربین اصلی در بالای صفحه و در سمت راست تعبیه شده است. در مدل Wi-Fi، در میانه بالای صفحه میکروفن دوم مکالمه را مشاهده می کنیم. اما در مدل LTE به جای میکروفن دوم از نوار مشکی مستطیل شکل برای قسمت آنتن استفاده شده است و ترکیب جالبی را به وجود آورده است. قسمت بالای تبلت دکمه Power در گوشه سمت راست و جک 3.5 میلیمتری صدا در سمت چپ قرار گرفته است. در لبه سمت راست دکمه های تنظیم صدا قرار گرفته است و در مدل LTE شاهد قرار گیری سینی سیم کارت در قسمت پایینی لبه سمت راست می باشیم. در لبه پاینی تبلت درگاه ارتباطی Lightning در وسط دو عدد اسپیکر استریو جای گرفته است. در پنل جلوی تبلت چیزی جز نمایشگر 9.7 اینچی رتینا و دوربین Face-Time در بالای نمایشگر را مشاهده نمی کنیم. تبلت جدید iPad 9.7 اپل در رنگ های Space Gray، Gold و Silver به بازار عرضه شده است.

 

 iPad972018

 

Retina Display ، زیبا و عملکردی بی نظیر

اپل برای iPad 9.7 جدید از نمایشگر Retina استفاده کرده است. این صفحه نمایش از کیفیت تصویر 2048 x 1536 با تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر اینچ و فناوری IPS بهره می برد. شما در حال نوشتن طرح تجاری یا خلق آثار نقاشی خود هستید، صفحه نمایش بزرگ آیپد به شما ظرافت و وضوح حیرت انگیزی را ارائه می دهد که شما نمی توانید از لمس کردن نمایشگر آن به سادگی بگذرید. با قابلیت Multi-Touching شما می توانید به راحتی به انجام کارهای مانند ویرایش متن، گشت و گذار در اینترنت و سازمان دادن به فایل های خود بپردازید.

 

 iPad972018

 

A10 Fusion ، طراحی شده برای عملکرد بالا

اپل برای iPad 9.7 از پردازنده اختصاصی، A10 Fusion چهار هسته ای با معماری 64 بیتی بهره برده است. این پردازنده پرقدرت از 3.3 میلیون ترانزیستور در تراشه خود استفاده کرده است. به همین علت از سرعت پردازش فوق سریع بهره منده است و توانایی اجرای تمامی دستورات سخت افزاری و نرم افزاری را به خوبی دارا می باشد. برای مثال، موقعی که شما در حال ویرایش فیلم های 4K، اجرای بازی های گرافیکی سنگین و کار کردن با برنامه های Augmented Reality می باشید، به طور کاملا محسوسی پردازش سریع دستگاه را احساس خواهید کرد.

 

 iPad972018

 

هیجان را با واقعیت افزوده تجربه کنید ‍!

یکی از موارد جدید در دنیای فناوری که به همگان معرفی شده است، Augmented Reality می باشد. در حال حاضر با فناوری واقعیت مجازی (Virtual Reality) آشنایی نسبی و کافی داریم. تفاوت این دو نوع فناوری با یکدیگر در نوع انجام پردازش و اجرای آنها می باشد. اگر به طور کلی بخواهیم در مورد فناوری Augmented Reality (واقعیت افزوده) توضیح دهیم ، به طور خلاصه باید بگوییم، واقعیت افزوده فناوری بسیار پیچیده و پیشرفته ای است که در آن محتوای مجازی با دنیای واقعی ادغام می شود. این عناصر بر اساس تولیدات کامپیوتری از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسور های ورودی مانند صدا، دوربین و داده‌های GPS ایجاد می‌شود. این فناوری به سرعت در حال پیشرفت و توسعه می باشد و در اموری مانند آموزش، ورزش و بازی های کامپیوتری استفاده می شود.

 

 iPad972018

 

از این رو اپل در جدیدترین محصول خود از واقعیت افزوده استفاده و دنیای جالبی را برای کاربران خود خلق کرده است. تمامی اجزای تشکیل شده در آپید جدید اپل اعم از نمایشگر، پردازنده، دوربین و سنسورها به گونه ای طراحی شده اند تا کاربران با لذت از این قابلیت بهره ببرند. شما می توانید با بهره گیری از نرم افزارهای واقعیت افزوده به راحتی آموزش ببینید، بازی کنید و یا منزل خود را به همان گونه که مایل هستید طراحی کنید !

 

 iPad972018

 

Apple Pencil ، رویای خود را بر روی صفحه نمایشگر بی آورید

وسعت کارایی قلم اپل تنها به نوشتن معطوف نمی شود. این قلم فوق العاده می تواند ایمیل شما را علامت گذاری کند و یا از طریق آن آثار هنری خلق کنید. قلم سحرآمیز اپل از دقت بالایی برخوردار می باشد که می توانید با آن از طراحی صنعتی ساختمان تا روتوش و ویرایش عکس، نقاشی کردن همانند روی بوم و ویرایش موسیقی را به راحتی انجام دهید. فناوری به کار رفته در این قلم بسیار پیچیده می باشد تا حدی که اگر شما قلم خود را محکم تر فشار دهید، خط کشیده شده در برنامه نقاشی کلفت تر و اگر آن را کمتر بفشارید، خط کشیده شده بسیار باریک تر خواهد بود و یا می توانید با کج کردن نوک قلم سایه درست کنید. موقعی که در حال طراحی هستید با خیال راحت دستان خود را بر روی صفحه نمایش استراحت بدهید و نگرانی از بابت خط خوردگی آثار خود نداشته باشید.

 

 iPad972018

 

دو دوربینی که بیشتر از عکس انداختن عمل می کنند

با استفاده از دو دوربینی که در جلو و عقب iPad 9.7 2018 قرار گرفته اند، شما می توانید علاوه بر عکس های با کیفیت و سینمایی که ثبت می کنید از قابلیت های چون Face-Time، اسکن کردن اسناد و مدارک و همچنین واقعیت افزوده نیز بهره مند شوید. دوربین اصلی در قاب پشتی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.4 می باشد و دارای امکاناتی از قبیل Live Photo، عکاسی پانوراما تا 43 مگاپیکسل، عکاسی HDR، Burst Mode، فوکوس خودکار، تشخیص چهره و AIS می باشد. دوربین سلفی نیز داری سنسور 1.2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم 2.2 به همراهی فلاش Retina می باشد که توانایی فیلم برداری HD با 720 پیکسل را دارد. از دیگر قابلیت های دوربین سلفی می توانیم به Face-Time، عکاسی HDR، Burst Mood و تشخیص چهره اشاره داشته باشیم. فیلم برداری به صورت آهسته با 120 فریم بر ثانیه و فیلم برداری با کیفیت HD با رزولوشن 1080 پیکسل از دیگر قابلیت دوربین اصلی می باشد.

 

می توانید به هر کیبورد بلوتوثی وصل شوید و خلق کنید

آیا نیازمند به نشستن و تایپ کردن مقاله و تحقیق، نوشتن فیلم نامه پرفروش خود و مکالمه با دوستان خود هستید؟ iPad 9.7 دارای یک کیبورد مجازی بسیار بزرگ می باشد، اما آیپد این قابلیت را دارد تا با اتصال و سازگاری به همه کیبوردهای بلوتوثی، شما را در کار کردن با این تبلت همیاری کند.

 

 iPad972018

 

Wi-Fi and LTE، در هر مکان آنلاین شوید

iPad 9.7 می تواند از Wi-Fi پرسرعت 866 مگابایتی و اینترنت LTE تا سرعت 300 مگابایت بهره مند شود. با داشتن Apple Sim می توانید در 180 کشور جهان به راحتی به اینترنت متصل شوید و آزادانه به مکالمه با دوستان خود، دیدن فیلم مورد علاقه خود بر روی اینترنت و عکس های سفر خود را بر روی شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

 iPad972018

 

تمامی اطلاعات شخصی خود را مرتب شده و همیشه همراه خود داشته باشید

کاربران از طریق حساب iCloud خود می توانند، تمامی اطلاعات شخصی از قبیل عکس ها، فیلم ها، آهنگ ها، فایل های کاری و برنامه های دلخواه خود را در حساب iCloud خود ذخیره نمایید. همچنین iCloud اپل این امکان را به شما می دهد تا با هماهنگ سازی اکانت های شما در Google Drive، One Drive و Box بروی آیپد خود به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید.

 

 iPad972018

 

Dock 2، امکان دسترسی سریع به برنامه های دلخواه شما را می دهد

با طراحی جدید Dock در نسخه جدید iOS 11، کاربران می توانند به راحتی برنامه های مورد علاقه خود را در این نوار ابزار دوست داشتنی قرار بدهند و دیگر نگرانی از بابت برگشت به Home Page برای دسترسی به برنامه دیگری نداشته باشند. شما با عمل Drag and Drop، می توانید برنامه های پر کاربردی که از آن‌ها استفاده می نمایید را در درون این نوار ابزار قرار دهید.

 

 

با Touch ID آیپد خود را در امنیت قفل گشایی کنید و به خرید آنلاین بپردازید

در پایین صفحه نمایش آیپد، دکمه Homeقرار گرفته است. اما این دکمه تنها عمل دسترسی کاربر به صفحه Home را انجام نمی دهد. در درون دکمه یک سنسور بسیار حساس استفاده شده است، که شما با استفاده از اثر انگشت می توانید آیپد را قفل گشایی کنید. اپل نام این دکمه را Touch ID گذاشته است. Touch ID علاوه بر قفل گشایی و دسترسی به صفحه Home، کاربران می توانند از طریق برنامه Apple Pay خرید آنلاین انجام دهند و با لمس اثر انگشت بر روی Touch ID هزینه را پرداخت نمایند.

 

 iPad972018

 

طراحی شده برای تمامی افراد

قدرتمند ترین فناوری، تکنولوژیی می باشد که تمامی افراد بتوانند از آن استفاده نمایند. آیپد با داشتن فناوریی های پیشرفته ای مانند بینایی، شنوایی، سواد آموزی و مهارت های حرکتی با استفاده از دستیار هوشمند Siri کارهای گوناگونی از قبیل تنظیم رنگ صفحه نمایش و خواندن یک متن با صدای بلند برای افرادی که نابینا هستند و یا افرادی که دچار ضعف شنوایی می باشند، از طریق Hearing Aids and Sound Processors به راحتی و آسانی قدرت شنوایی خود را افزایش دهند.

 

  • مشخصات کلي : پردازنده Apple A10 Fusion ابعاد 7.5 × 169.5 × 240 میلی‌متر جنس بدنه آلومینیوم و شیشه ویژگی ها پشتیبانی از Apple Pencil رنگ نقره ای، طلایی، خاکستری سیمکارت نانو GPU PowerVR Series7XT Plus وزن 469 گرم CPU ۴ هسته‌ای
  • صفحه نمایش : رزولوشن 1536 × 2048 پیکسل، 4:3 264ppi نوع LED-backlit IPS LCD، لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ محافظت مقاوم در برابر خط و خش glass، مقاوم در برابر اثر انگشت اندازه 9.7 اینچ مولتی تاچ دارد
  • حافظه : درگاه حافظه ندارد حافظه داخلی 32/128 گیگابایت حافظه RAM 2 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی : USB Lightning USB 2.0 بلوتوث 4.2، A2DP، EDR، LE وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، dual-band، hotspot رادیو ندارد GPS A-GPS، GLONASS (Wi‑Fi + Cellular model only)
  • دوربین : اندازه تصویر 31mm کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه رزولوشن 8 مگاپیکسل (f/2.4 دوربین دوم 1.2 مگاپیکسل امکانات ثبت اطلاعات مکانی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند، پانوراما
  • صدا : جک 3.5 میلیمتری دارد بلندگو استریو انواع زنگ N/A
  • امکانات نرم افزاری : ارسال پیام iMessage، Email، Push Email، IM حسگر اثرانگشت، شتاب‌شنج، ژیروسکوپ، قطب نما، فشارسنج تکنولوژی مرورگر HTML5 (Safari)
  • سایر مشخصات : GPRS دارد 2G bands cdma 800 / 1900 تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE سرعت HSPA 42.2/5.76 Mbps، LTE-A Cat6 300/50 Mbps، EV-DO Rev.A 3.1 Mbps 3G bands CDMA2000 1xEV-DO EDGE دارد 4G bands LTE band 1(2100)، 2(1900)، 3(1800)، 4(1700/2100)، 5(850)، 7(2600)، 8(900)، 12(700)، 13(700)، 17(700)، 18(800)، 19(800)، 20(800)، 25(1900)، 26(850)، 28(700)، 29(700)، 38(2600)، 39(1900)، 40(2300)، 41(2500)

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته