Samsung Galaxy A9 2018

کد محصول : 1539

نام برند : Samsung


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

 

قوی ترین میان رده ی کره ای ها با دوربین 4 گانه معرفی شد

 

طراحی ظاهری
 

همان‌طور که گفتیم، Galaxy A9 (2018) یک میان رده سطح بالا به شمار می‌رود که سامسونگ در طراحی آن تا حدودی هم از سری پرچمداران Galaxy S خود الهام گرفته است. این گوشی هم مانند اغلب دستگاه‌های مدرن از جنس شیشه با فریم آلومینیومی ساخته شده و کناره‌های پنل پشتی آن خمیده طراحی شده است. البته صفحه نمایش A9 برخلاف پرچمدار S9 کاملا مسطح است. طراحی ظاهری این گوشی ممکن است شما را تاحدودی به یاد Galaxy Note 5 بیندازد یا حتی می‌توان اینگونه تصور کرد که اگر Galaxy S9 با پنل نمایش مسطح توسعه می‌یافت، احتمالا اینگونه به نظر می‌رسید.

پنل نمایش Galaxy A9 (2018) هم طبق انتظارها AMOLED در نظر گرفته شده است. این پنل 6.3 اینچی از وضوح تصویر 1080 در 2220 بهره می‌برد و از نسبت نمایش 18.5:9 پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی با لنزهای چهارگانه و چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده‌اند و حسگر فیزیکی اثرانگشت کمی پایین‌تر در میانه عرض دیده می‌شود. پورت ارتباطی USB Type-C برای شارژ دستگاه و انتقال داده‌ها در لبه پایینی قرار گرفته و جک هدفون 3.5 میلی متری هم در کنار آن طراحی شده است. انتظار می‌رفت تجربه صوتی در این مدل سطح بالا بهبود یابد اما همچنان شاهد تعبیه بلندگوی معمولی در این موقعیت هستیم. گوشی Galaxy A9 (2018) در سه رنگ زیبای مشکی، آبی لیمونادی و صورتی آدامسی معرفی شده است. همچنین شایان ذکر است است که دو نسخه آبی و صورتی با طراحی گرادیان در پنل پشتی توسعه یافته‌اند و به نظر می‌رسد که سامسونگ هم به پیروان این ترند طراحی بی نظیر پیوسته است.

 

سخت افزار و دوربین
 

Galaxy A9 (2018) از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز بهره می‌برد. سامسونگ این محصول تازه را در دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی معرفی کرده اما هنوز مشخص نیست هرکدام از این نسخه‌ها در کدام بازارها عرضه خواهند شد. نسخه‌های مذکور از 128 گیگابایت حافظه داخلی پیش فرض بهره می‌برند که می‌توانید آن را به کمک کارت حافظه جانبی microSD تا 512 گیگابایت ارتقا دهید. باتری این گوشی هم با ظرفیت قابل توجهی توسعه یافته است. Galaxy A9 (2018) از باتری با ظرفیت 3800 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد که تقریبا به بزرگی باتری در پرچمدار Galaxy Note 9 است.

اما پرسش اصلی اینجاست که چرا سامسونگ این گوشی هوشمند را به چهار دوربین اصلی مجهز کرده و هرکدام از این لنزها چه ویژگی متمایزی دارند؟

  • بالاترین لنز در این ماژول عمودی لنز اصلی است که در حالت Auto از آن استفاده می‌کنید. این لنز 24 مگا پیکسلی دیافراگم 1.7 دارد که برای یک لنز استاندارد در یک گوشی میان رده بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد و سامسونگ آن را با وعده ثبت تصاویر با جزئیات کامل معرفی کرده است. این لنز باکیفیت می‌تواند در شرایط با نور کم هم باتوجه به دیافراگم مناسبش نور را به اندازه کافی جذب کند و با عمق بخشیدن به زمینه تصاویر بوکه افکت خوبی را ثبت کند.
  • دومین لنز از نوع تله فوتو است. این لنز 10 مگا پیکسلی از دیافراگم 2.4 بهره می‌برد و همان‌طور که از نامش برمی‌آید با بزرگنمایی اپتیکال تا 2 برابر در تصاویر پرتره از ثبت و نمایش منظره‌های واقعی‌تر پشتیبانی می‌کند.
  • لنز سوم زاویه باز است. لنز 8 مگا پیکسلی این ماژول با میدان 120 درجه قادر است تصاویر عریضی ثبت کند اما نباید انتظار داشته باشید همه جزئیات در این تصاویر دیده شوند.
  • لنز چهارم عمق تصویر است. این لنز 5 مگا پیکسلی با دیافراگم 2.2 به عنوان دستیار سایر لنزها عمل می‌کند و در حالی که این لنزها کار اصلی را انجام می‌دهند، عمق تصویر را اندازه‌گیری می‌کند. لنز چهارم شما را قادر می‌سازد تا در پردازش بعد از ثبت تصویر امکان فوکوس و عمق تصویر را انتخاب کنید. البته سامسونگ از زمان معرفی Galaxy Note 8 که از دوربین دوگانه بهره می‌برد هم از این امکان پشتیبانی می‌کرد و اصلا چه لزومی برای معرفی لنز چهارم وجود داشت؟ فعلا باید منتظر بمانیم تا کارشناسان‌مان پس از عرضه رسمی این گوشی را تحت بررسی عمقی قرار دهند و سازوکار عملی این ماژول چهارگانه جالب را با تحلیل عمقی ارائه دهند.

دوربین اصلی در Galaxy A9 (2018) همچنین دارای قابلیت Low Light است که پیکسل‌ها را در گروه‌های 4تایی دسته بندی می‌کند تا تصویری با وضوح پایین‌تر در حد 6 مگا پیکسلی ارائه دهد اما قادر است در شرایط خیلی تاریک نور بیشتری جذب کند و اکسپوژر بیشتری هم به نمایش بگذارد. علاوه بر این‌ها، میان رده سطح بالای سامسونگ از تحلیل گر تصویر هوش مصنوعی (AI Photo Analyzer) که در Galaxy S9 هم شاهدش بودیم بهره می‌برد و اگر تصویری که ثبت کرده‌اید محو است یا شخصی در منظره چشمش را در هنگام شات کردن لنز بسته، به شما هشدار می‌دهد. بدین ترتیب در همان لحظه قادر خواهید با ثبت یک تصویر دیگر این مشکل را برطرف کنید.

 

نرم افزار
 

Galaxy A9 (2018) به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید اوریو بهره می‌برد در حالی که اندروید 9.0 پای و نسخه پایدار آن مدتهاست که رسما منتشر شده است. البته همچنان انتظار می‌رود پوسته اختصاصی سامسونگ روی این سیستم عامل نشسته باشد و شاهد Samsung Themes، Secure Folder، Device Maintenance Suite، صفحه نمایش Always – On و برخی دیگر از قابلیت‌های اختصاصی سازنده باشیم. Galaxy A9 (2018)همچنین از امکان پرداخت موبایلی Samsung Pay پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

  • مشخصات کلي : پردازنده Qualcomm SDM660 Snapdragon 660 (14 nm) ابعاد 162.5 × 77 × 7.8 میلی‌متر رنگ مشکی، آبی، صورتی سیمکارت دو سیم کارت نانو GPU Adreno 512 وزن 183 گرم CPU ۸ هسته‌ای (۴ هسته ۲.۲ گیگاهرتزی + ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی)
  • صفحه نمایش : رزولوشن 2220 × 1080 پیکسل، 18.5:9 392ppi نوع Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ اندازه ۶.۳ اینچ (نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه ۸۰.۵ درصد) مولتی تاچ دارد
  • حافظه : درگاه حافظه microSD، تا 512 گیگابایت (درگاه مجزا) حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت حافظه RAM ۶/۸ گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی : NFC دارد USB تایپ سی 1.0، نسخه 2.0 رادیو دارد FM وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، dual-band، Wi-Fi Direct، hotspot بلوتوث نسخه ۵.۰ GPS A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO
  • دوربین : رزولوشن ۲۴+۸+۱۰+۵ مگاپیکسل (چهار گانه) دوربین سلفی 24 مگاپیکسل، HDR، 1080p امکانات فلاش LED، پانوراما، HDR، PDAF کیفیت فیلم‌برداری فیلم برداری 2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • صدا : جک 3.5 میلیمتری دارد بلندگو دارد انواع زنگ Vibration; MP3، WAV ringtones
  • امکانات نرم افزاری : ارسال پیام SMS(threaded view)، MMS، Email، Push Email، IM حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما تکنولوژی مرورگر HTML5
  • سایر مشخصات : .ویژگی‌ها پشتیبانی از شارژ سریع باتری لیتیوم یون ۳.۸۰۰ میلی‌آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر).GPRS دارد 2G bands gsm 850 / 900 / 1800 / 1900 - sim 1 & sim 2 تکنولوژی GSM / HSPA / LTE سرعت HSPA 42.2/5.76 Mbps، LTE-A (3CA) Cat9 450/50 Mbps 3G bands HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100 EDGE دارد 4G bands LTE

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته