Xiaomi Redmi Note 6 Pro 64/4

کد محصول : 1546

نام برند : xiaomi


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی(گلوبال)
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان
آبی(گلوبال)
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان
مشکی(گلوبال)
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت (تحویل 15 روزکاری) عدم موجودی 0 تومان
آبی(گلوبال)
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

 

Redmi Note 6 Pro میان رده ای با 2 دوربین سلفی

 

 

شیائومی در چند سال اخیر همواره در بخش گوشی های مقرون به صرفه، برترین انتخاب کاربران بوده است. این روزها خبرهای زیادی در رابطه با گوشی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو شیائومی در فضای مجازی منتشر می شود و در حالی است که شرکت سازنده هنوز آن را معرفی نکرده است. یک خرده فروشی آنلاین فروش آن را روی وبسایت AliExpress با قیمت شگفت انگیر ۱۹۹ دلار آغاز کرده است که این قیمت برای یک گوشی میان رده با سخت افزار عنوان شده قیمت باور نکردنی می باشد.

گوشی هوشمند Redmi Note 6 Pro شیائومی با حافظه داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایتی و رم ۳/۴/۶ در اختیار کاربران قرار می گیرد. این کمپانی چینی اولین قدم را با انتخاب حافظه داخلی و رم نرم افزاری مناسب در کنار پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ برداشته است. به نظر می رسد این گوشی هوشمند در بخش پردازنده موفقیت های خوبی در مقایسه با برندهای دیگر داشته باشد. البته تا زمانی که قیمت این گوشی هوشمند مشخص نشده است نمی توان در مورد بسیاری از ویژگی های خوب و بد این گوشی موبایل نظر داد و آن را ارزش گذاری کرد. گوشی هوشمند Redmi Note 6 Pro شیائومی از نظر صفحه نمایش یکی از بزرگ ترین گوشی های میان رده محسوب می شود و کاربرانی که علاقه مند به گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ هستند این گوشی را انتخاب بسیار خوبی برای خود می دانند.

شیائومی مانند رویه تمام برندهای چینی از بریدگی صفحه نمایش استفاده کرده است تا بتواند طرفداران بیشتری را در کنار خود داشته باشد.

شیائومی قصد دارد میان رده خود را با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ و رزولوشن صفحه نمایش فول اچ دی پلاس روانه بازار فروش کند. پس با این وجود باید شاهد صفحه نمایش بسیار خوبی در مقایسه با برندهای دیگر باشیم.

نمایشگر گوشی جدید شیائومی ۶.۲۶ اینچی است و آنطور که در تصاویر دیده می شود یک بریدگی هم دارد. رزلوشن این نمایشگر برابر با ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اعلام شده (که اگر نسبت تصویر آن ۱۹:۹ باشد این رزلوشن باید برابر با ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل باشد و به همین خاطر احتمال صحت داشتن فهرست اطلاعات در نظرمان اندکی ضعیف می شود).

پیشتر تصاویر مربوط به این موبایل همراه با چهار دوربین منتشر شده بود و حالا اطلاعات به دست آمده از وبسایت این خرده فروشی آنلاین آن ها را تایید می کند. میان رده جدید شیائومی در بخش دوربین مانند بسیاری از گوشی های این برند عمل خواهد کرد و شاهد لنز های ۱۲+۵ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خواهیم بود. اما در بخش دوربین سلفی این برند قدرتمند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کرده و دو لنز ۲۰+۲ مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی در نظر گرفته است.

شیائومی معمولا میان رده های خود را با باتری بسیار خوب روانه بازار فروش می کند و این گوشی هوشمند نیز همین شرایط را تجربه خواهد کرد و شاهد یک باتری بسیار بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپری برای این موبایل خوش ساخت خواهیم بود که از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

 

 
 
  • مشخصات کلي : .سیستم‌عامل اندروید 8.1 (اوریو) تراشه Qualcomm SDM636 Snapdragon 636 پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتز Kryo 260 پردازنده گرافیکی Adreno 509.ابعاد 157.9 در 76.4 در 8.2 میلی‌متر  سیم‌کارت دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)
  • صفحه نمایش : نوع IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ سایز 6.26 اینچ (~81.1% نسبت نمایشگر به بدنه) رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل، 19:9 (~403 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) - MIUI 10
  • حافظه : درگاه حافظه میکرو اس‌دی، تا 256 گیگابایت (استفاده از شیار دوم سیم‌کارت) حافظه داخلی 64 گیگابایت، 4 گیگابایت رم 
  • شبکه های ارتباطی : شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات بلوتوث 5.0، A2DP، LE GPS دارد، با A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO رادیو ندارد USB microUSB 2.0
  • دوربین : اصلی دوگانه: 12 مگاپیکسل (1.4 میکرومتر سایز سنسور، فوکوس دوال پیکسل با تشخیص فاز، f/1.9) و 5 مگاپیکسل (1.12 میکرومتر سایز سنسور، سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.0) قابلیت‌ها فلش LED، HDR، پانوراما ویدیو 2160p@30fps سلفی دوگانه 20 و 2 مگاپیکسل، سنسور تشخیص عمق تصویر
  • صدا : جک ۳.۵ میلی‌متری دارد - لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی
  • امکانات نرم افزاری : حسگرها حسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما - پخش‌کننده‌ی MP4/DivX/H.265 - پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/eAAC+/FLAC - ویراستار عکس و فیلم - نمایش‌دهنده‌ی اسناد
  • سایر مشخصات : .فناوری GSM / CDMA / HSPA / LTE. باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

  • علی سه شنبه 9 مهر 1398 [ 21:18:11 ]

    این گوشی رو در تمام نقاط کشور می‌فرستید؟

    بابست :

    با سلام و وقت بخیر

    بله به تمام نقاط کشور ارسال داریم.

    با تشکر

  • اوینا پنج شنبه 21 شهریور 1398 [ 14:55:59 ]

    سلام پلمپ هست؟

    بابست :

    سلام و وقت بخیر

    بله پلمپ هست

    با تشکر

  • رعنا سه شنبه 28 خرداد 1398 [ 2:34:19 ]

    سلام ممنونم گوشی من اومد دستم راضیم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😎

    بابست :

  • yasalar دوشنبه 3 دی 1397 [ 18:53:55 ]

    سلام .مشخص نیست رنگ آبی کی موجود میشه؟

    بابست :

    سلام خیر

  • Majid چهار شنبه 14 آذر 1397 [ 7:21:6 ]

    سلام وقت بخیر جسارتا پک گلوبال هست یا پک چین رام گلوبال؟

    بابست :

    سلام

    پک گلوبال میباشد

  • محمد رضا شمس نژاد پنج شنبه 10 آبان 1397 [ 12:32:30 ]

    سلام من این مدل رو سفارشی گرفتم کمتر هم پول دادم و زودتر از 15 روز رسید ممنون

    بابست :

محصولات مشابه در این دسته