LG V40 ThinQ

کد محصول : 1570

نام برند : LG


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

 

بالاخره انتظارها به سر رسید و الجی V40 ThinQ به عنوان جدیدترین پرچمدار شرکت ال جی معرفی شد. گوشی ال جی V40 همانطور که انتظار داشتیم، سه دوربین در بخش پشتی و دو دوربین سلفی در بخش جلویی داشته که این یعنی این گوشی، اولین تلفن هوشمند در دنیاست که در مجموع با پنج دوربین عرضه می‌شود. نمایشگر دستگاه نیز ۶.۴ اینچی بوده و تکنولوژی ساخت آن OLED است اما متاسفانه مثل LG G7، شاهد بریدگی در بالای نمایشگر این گوشی هستیم. این گوشی بهترین تلاش ال جی برای مبارزه با رقیبانی چون گلکسی نوت ۹ و آیفون XS مکس بوده و مهم‌ترین فاکتورها را هم داراست؛ نمایشگر بزرگ OLED همراه با مشخصات سخت‌افزاری عالی در V40 هم حضور دارد.

ال جی V40 همچنین هنوز به تکنولوژی Quad DAC در پورت هدفون مجهز بوده که باعث می‌شود خروجی صدای این پورت فوق العاده باشد. علاوه بر این، اگرچه بلندگوی استریو به این گوشی نیامده اما بلندگوی مونو Boombox که در جی۷ شاهد بودیم، در این گوشی نیز وجود دارد.

قبل از هرچیز بگذارید از نمایشگر ۶.۴ اینچی و OLED دستگاه بگوییم. اگر یادتان باشد G7 یک ویژگی به نام Super Bright داشت که اجازه می‌داد نمایشگر دستگاه برای چند دقیقه تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی داشته باشد که برای مشاهده نمایشگر در زیر آفتاب فوق العاده بود. اما خب G7 نمایشگر LCD داشت و V40 از OLED استفاده کرده و از همین رو متاسفانه شاهد ویژگی Super Bright در V40 نیستیم.

ال جی اعلام کرده نمایشگر این گوشی می‌تواند بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ نیت روشنایی داشته باشد که برای کارهای روزمره کافی است. ویژگی بعدی که ال جی روی آن مانور داد، وزن کمتر دستگاه بود که از نوت ۹ و آیفون XS مکس، سبک‌تر است.

اما حال بیایید سراغ هیجان‌انگیزترین بخش این گوشی، یعنی سه دوربین قرار گرفته در پشت آن برویم. همانطور که پیش‌تر هم در شایعات لو رفته بود، یکی از این دوربین‌ها زاویه دید عریض، دیگری زاویه دید معمول (دوربین اصلی دستگاه) و دوربین سوم زوم تقریبا دو برابری خواهد داشت. به طور دقیق‌تر:

  1. دوربین اصلی دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی بوده و لنزی با دیافراگم f/1.5 روی آن نصب شده است. اندازه پیکسل‌ها به ۱.۴μm افزایش داده شده که ۴۰ درصد بزرگ‌تر از دوربین G7 خواهد بود. پیکسل‌های بزرگ‌تر یعنی دریافت نور بیشتر و بالا رفتن کیفیت عکس‌ها به طور کلی. همچنین این گوشی اولین تلفن هوشمندی است که به لنزی با گشادگی دیافراگم f/1.5 مجهز شده است.
  2. دوربین فوق عریض با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و لنزی با زاویه دید ۱۰۷ درجه و دیافراگم f/1.9 که این دوربین دقیقا با دوربین عریض استفاده شده در LG G7 برابری می‌کند.
  3. دوربین سوم با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی و زوم دو برابری نسبت به دوربین اصلی همراه با لنزی با دیافراگم f/2.4 که برای عکس‌های پرتره استفاده خواهد شد. ال جی همچنین چند افکت نوری ویژه برای عکاسی پرتره در نظر گرفته که بی شباهت به افکت‌های پرتره در آیفون XS نیست.

با این کوچ به سمت دوربین‌های سه تایی، ال جی چند ویژگی نرم افزاری مخصوص برای استفاده از این سیستم هم عرضه کرده است. اولین ویژگی Triple Preview نام دارد که در اپلیکیشن دوربین، تصویر زنده از هر سه دوربین را به صورت همزمان به کاربر نشان می‌دهد. این ویژگی کمک می‌کند کاربر راحت‌تر تصمیم بگیرد تا از کدام لنز برای عکاسی استفاده کند بدون آنکه نیاز باشد بین این سه دوربین سوییچ کرده و احتمالا صحنه مورد نظر را از دست بدهد. ویژگی دوم Triple Shot نام دارد که در یک لحظه از هر سه دوربین عکاسی کرده و سپس یک تصویر متحرک GIF از این سه عکس می‌سازد که عکس‌ها را به ترتیب از دوربین فوق عریض به دوربین تله دستگاه نشان می‌دهد. این ویژگی بیشتر جنبه نمایشی دارد و آنطور که در بررسی‌ها اعلام شده، خیلی نمی‌توان به کیفیت آن اتکا کرد اما خب ال جی می‌تواند در بروزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده، Triple Shot را بهبود ببخشد.

ویژگی دیگری که به اپلیکیشن دوربین اضافه شده، امکان ثبت سینماگراف است که پیش از این با اپلیکیشن‌های جانبی مختلف می‌شد این نوع از تصاویر متحرک را هم ثبت کرد اما حالا چنین چیزی در خود دوربین گوشی گنجانده شده است.

ال جی V40 هم مثل G7، ویژگی‌های ThinQ AI را در دوربین خود گنجانده که درواقع با استفاده از هوش مصنوعی، صحنه‌ای که در حال شکار آن هستید را شناسایی می‌کند و سپس رنگ‌ها و تنظیمات دوربین را متناسب با آن‌ها تغییر می‌دهد. همچنین گوگل لنز نیز در اپلیکیشن دوربین دستگاه قرار داده شده و دکمه مخصوص گوگل اسیستنت هم در لبه سمت چپ دستگاه دیده می‌شود.

در زمینه باتری شاید این گوشی نسبت به رقبای خود کمی ضعیف‌تر باشد. ال جی از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری در V40 استفاده کرده و ادعا می‌کند تنها حدود ده درصد شارژ دهی کمتری نسبت به نوت ۹ با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت. باید منتظر بمانیم ببینیم این ادعای ال جی چقدر درست خواهد بود.

دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی با پرچمداران اندرویدی دیگر تقریبا مشابه خواهدبود. به طور خلاصه و لیست‌وار، این‌ها دیگر مشخصات ال جی V40 هستند:

  • پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵
  • ۶ گیگابایت حافظه رم
  • ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که قابل ارتقا به وسیله کارت حافظه خواهد بود
  • دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی با لنز معمولی و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی با لنز عریض
  • پشتیبانی از کواد دک ۳۲ بیتی در پورت هدفون
  • پورت هدفون
  • بلندگوی Boombox
  • گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68
  • پشتیبانی از استاندارد شارژ وایرلس Qi

 

 

  • مشخصات کلي : .سیستم‌عامل اندروید 8.1 (اوریو) تراشه Qualcomm SDM845 Snapdragon 845 پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.7 گیگاهرتزی Kryo 385 Gold و چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتزی Kryo 385 Silver) پردازنده گرافیکی Adreno 630.ابعاد 158.8 در 75.7 در 7.6 میلی‌متر وزن 169 گرم ساخت پشت و جلو از جنس شیشه (گوریلا گلس 5)، فریم آلومینیومی - گواهی IP68 (تا 1.5 متر برای 30 دقیقه) - بهره‌مندی از استاندارد MIL-STD-810G سیم‌کارت نانو-سیم
  • صفحه نمایش : نوع P-OLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ سایز 6.4 اینچ (~83.6% نسبت نمایشگر به بدنه) رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل، نسبت تصویر 18 به 9 (~537 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 - پشتیبانی از Dolby Vision/HDR10 - نمایشگر همیشه روشن (Always on Display) - +LG UX 7.0
  • حافظه : درگاه حافظه میکرو اس‌دی، تا 512 گیگابایت (درگاه اختصاصی) حافظه داخلی 64/128 گیگابایت، 6 گیگابایت رم
  • شبکه های ارتباطی : شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، DLNA، هات‌اسپات بلوتوث 5.0، A2DP، LE، aptX HD GPS دارد، با A-GPS، GLONASS، GALILEO NFC دارد رادیو استریو رادیو اف‌ام با RDS USB 3.1، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل
  • دوربین : اصلی سه‌گانه: 12 مگاپیکسل (1.4 میکرومتر سایز پیکسل، لرزشگیر اپتیکال سه‌محوره، فوکوس خودکار با تشخیص فاز و فوکوس لیزری, f/1.5) و 16 مگاپیکسل (1 میکرومتر سایز پیکسل، فوق عریض، فاقد فوکوس خودکار, f/1.9) و 12 مگاپیکسل (1 میکرومتر سایز پیکسل، تله‌فوتو، بزرگنمایی سه برابری, لرزش‌گیر اپتیکال، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) قابلیت‌ها فلش LED، HDR، پاناروما ویدیو 2160p@30fps، 1080p@30/60fps، 720p@120fps، 24-bit/192kHz ضبط صدای استریو.، HDR سلفی دوگانه: 8 مگاپیکسل (1.4 میکرومتر سایز پیکسل، 26 میلی‌متری، f/1.9) و 5 مگاپیکسل (1.4 میکرومتر سایز سنسور، 21 میلی‌متری، عریض، f/2.2)
  • صدا : جک ۳.۵ میلی‌متری دارد - صدای 32 بیت/192 کیلوهرتز - گواهی B&O Play ضبط صدای 24 بیت/48 کیلوهرتز - لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی - DTS: در صدای فراگیر ساراند
  • امکانات نرم افزاری : حسگرها حسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج، طیف رنگ - شارژ سریع باتری: 50 درصد در 36 دقیقه (Quick Charge 3.0) - شارژ بی‌سیم سریع - پخش‌کننده‌ی MP4/DviX/XviD/H.265/WMV - پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/FLAC/eAAC+/WMA - ویراستار عکس و فیلم - ویراستار اسناد
  • سایر مشخصات : . باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت.فناوری GSM / HSPA / LTE

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته