Jimo B3310 Dual SIM

کد محصول : 1579

نام برند : jimo


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی مدیا پردازش عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

گوشی موبایل جیمو B3310
برند Jimo زیر مجموعه شرکت BroadMobi چین است که در طراحی و تولید گوشی های دکمه ای مهارت خاصی دارد. گوشی موبایل جیمو B3310 یکی از گوشی های دکمه ای تولید شده توسط برند جیمو می باشد. این گوشی بعد از مدل موفق Jimo B1805 و با الهام گیری از گوشی معروف نوکیا 3310 به بازار عرضه شد تا در بین گوشی های ارزان قیمت به رقابت بپردازد.

 مشخصات کلی
صفحه نمایش رنگی 1.77 اینچی 64 هزار رنگ برای آن طراحی شده است، ساختار بدنه از نوع پلاستیک بوده و دارای 32 مگابایت رم و 64 مگابایت حافظه داخلی می باشد و امکان ارتقا حافظه با کارت حافظه میکرو SD تا 16 گیگابایت وجود دارد. یک دوربین در پشت گوشی تعبیه شده است و قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را نیز داراست.

با وجود شبکه ارتباطی 2G، این امکان وجود دارد که توسط مرورگر آن بتوان به مشاهده صفحات وب پرداخت.

 طراحی کلاسیک
B3310 با طراحی ساده اما در عین حال جذاب و کلاسیک خود می تواند گزینه مناسبی در بین گوشی های ارزان قیمت به شمار آید.

بدنه گوشی از جنس پلاستیک بوده، کیفیت نسبتا خوبی دارد و می تواند در برابر ضربه دوام بالایی را از خود نشان دهد. لبه ها ضخامت مناسبی دارند و در حین استفاده از B3310 مشکلی از بابت لغزندگی آن نخواهید داشت و می توانید تجربه ای لذت بخش، با استفاده طولانی مدت از Jimo B3310 را داشته باشید.

 ارتباطات و اتصالات
استفاده از پورت شارژر Micro USB و جک 3.5 میلیمتری هم باعث میشود که بتوانید از اکثر شارژرها و هندزفری های گوشی های دیگر به راحتی استفاده کنید.

 دوربین
جیمو B3310 دارای یک دوربین پشت با کیفیت VGA است که نباید انتظار زیادی از آن داشت، ولی برای گوشی با این رنج قیمت، حتی داشتن یک دوربین فراتر از انتظار است.

 امکانات نرم افزاری
از جمله قابلیت های نرم افزاری، میتوان به پشتیبانی از زبان فارسی، پشتیبانی از صفحات HTML ، پشتیبانی فرمت موسیقی MP3 و فرمت ویدیویی MP4اشاره کرد.

 باتری با دوام بسیار بالا
باتری B3310 از نوع لیتیوم یون با ظرفیت 600 میلی آمپر، از نوع متداول گوشی های هم رده خود است که در بازار به باتری نوکیایی معروف است. این باتری امکان استفاده طولانی مدت را برای شما فراهم می کند و همچون دیگر گوشی های کلاسیک گذشته قابلیت تعویض باتری در آن به آسانی امکان پذیر است.

 جمع بندی
گوشی موبایل جیمو B3310 با ظاهری ساده و الهام گرفته از گوشی معروف نوکیا 3310 می تواند انتخابی مناسب برای شما در بین گوشی های ارزان قیمت و در عین حال کلاسیک با ارائه یک دوربین، باشد.

  • مشخصات کلي : تعداد سیم کارت دو سیم کارت نوع سیم کارت مینی (15 × 25 میلمتر) ساختار بدنه پلاستیک
  • صفحه نمایش : انداره صفحه نمایش 1.77 اینچ رزولوشن 128 × 160پیکسل تعداد رنگ 64 هزار رنگ
  • حافظه : حافظه RAM 32 مگابایت حافظه داخلی 64 مگابایت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی Micro SD حداکثر ظرفیت کارت حافظه تا 16 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی : شبکه های ارتباطی 2G شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 فناوری های ارتباطی بلوتوث ، GPRS ، رادیو رادیو رادیو FM به همراه RDS درگاه ارتباطی MicroUSB
  • دوربین : رزولوشن دوربین پشت VGA
  • پردازنده : تراشه(چیپست) 6533G
  • امکانات نرم افزاری : پشتیبانی از زبان فارسی پشتیبانی می کند قابلیت های نرم افزاری MMS ، HTML پشتیبانی از فرمت های موسیقی MP3 پشتیبانی از فرمت های ویدئویی MP4
  • سایر مشخصات : مشخصات باتری باتری از نوع لیتیوم یون ظرفیت باتری 600 میلی آمپر باتری قابل تعویض می باشد جک 3.5 میلیمتری صدا دارد دارای صفحه کلید می باشد نوع ساختاری گوشی کلاسیک سایر قابلیت ها مجهز به چراغ‌قوه اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما ، شارژر

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته