Nokia 210

کد محصول : 1702

نام برند : Nokia


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی شرکتی عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

 

 

موبایل نوستالژیک نوکیا معرفی شد

گوشی نوکیا ۲۱۰ (Nokia 210) یک طراحی سرراست و بدنه مشابه گوشی های نوستالژیک این برند فنلاندی دارد که ما را به یاد سال‌های نه چندان دور و موفق نوکیا می‌اندازد. این گوشی دارای صفحه کلید فیزیکی است و بدنه آن نیز به رنگ خاکستری روشن ساخته شده است. یک نمایشگر ۲.۴ اینچی از نوع پنل‌های QVGA با حاشیه‌های مشکی‌رنگ در قسمت جلویی آن دیده می‌شود و درست مشابه گوشی های قدیمی‌تر نوکیا در مدل نوکیا ۲۱۰ نیز پنل پشتی به طور کامل تمام قسمت پشتی و لبه‌های اطراف را می‌پوشاند. البته شما می‌توانید آن را به شکل یک قاب محافظ جدا کرده و مجددا نصب کنید.

 

رونمایی از نوکیا 210 با طراحی کلاسیک به یاد روزهای پادشاهی برند فنلاندی بر دنیای موبایل

 

یک پورت میکرو یو اس بی بر روی قسمت بالایی برای اتصال آسان شارژ و همچنین یک جک مخصوص میکروفون و هدفون در این لبه دیده می‌شود. یک دوربین وی جی ای ۰.۳ مگاپیکسلی با یک فلش ال ای دی بر روی قسمت پشتی به همراه طراحی عمودی لوگوی نوکیا دیده می‌شود که البته قطعا شما نمی‌توانید با عکس‌های گرفته شده توسط این دوربین در مسابقات عکاسی طبیعت نشنال جئوگرافیک شرکت کنید، گوشی نوکیا ۲۱۰ از سیستم عامل اندروید برخوردار نیست اما یک مرورگر اینترنت اپرا مینی، نرم افزار فیسبوک و یک نسخه کلاسیک بازی Snake روی آن نصب شده است. همچنین یک فروشگاه موبایل برای دانلود اپلیکیشن‌های بیشتر نیز وجود دارد که البته باید توجه داشته باشید که این گوشی یک اسمارت فون نیست و مبتنی بر پلتفرم S30+ طراحی شده اس؛ بنابراین انتخاب‌های بسیار محدودی خواهید داشت.

 

  • مشخصات کلي : .تراشه Mediatek MT6260A.ابعاد 120.8 در 53.5 در 13.8 میلی‌متر ساخت بدنه‌ی پلاستیکی چراغ‌قوه سیم‌کارت دو سیم‌کارته (سیم‌کارت مینی، همزمان یکی فعال)
  • صفحه نمایش : نوع TFT، پشتیبانی 16هزار رنگ سایز 2.4 اینچ (~27.6% نسبت نمایشگر به بدنه) رزولوشن 320 در 240 پیکسل، 4:3 (~167 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
  • حافظه : درگاه حافظه ندارد حافظه داخلی 16 مگابایت
  • شبکه های ارتباطی : شبکه بی‌سیم ندارد بلوتوث ندارد GPS ندارد رادیو رادیو اف‌ام USB microUSB 2.0 (فقط برای شارژ)
  • دوربین : اصلی 0.3 مگاپیکسل سلفی ندارد
  • صدا : جک ۳.۵ میلی‌متری دارد
  • سایر مشخصات : .فناوری GSM. باتری قابل تعویض از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 1020 میلی آمپر ساعت

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته