LG V50 ThinQ 5G

کد محصول : 1738

نام برند : LG


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

 

موبایلی با صفحه نمایش دو قلو به میدان نبرد با رقبا آمد

 

 

گوشی ال جی وی 50 تینکیو (LG V50 ThinQ) با فناوری 5G تجربه اینترنتی با سرعت باورنکردنی را ارائه می‌دهد و گوشی ال جی جی 8 تینکیو (LG G8 ThinQ) عملکرد پایه‌ای گوشی های هوشمند را ارتقا داده است و  قابلیت‌های بایومتریک پیشرفته را معرفی کرد.

ال جی با معرفی جدیدترین گوشی های سری G و سری V، تصورات جهان مشتریان را در کنگره جهانی موبایل 2019 به تصویر می‌کشد. ال جی در مرکز همایش‌های بارسلون اسپانیا (CCIB)،  اولین گوشی 5G خود، یعنی ال جی V50 ThinQ 5G را همراه با ال جی G8ThinQ  معرفی کرد تا بازدید‌کنندگان را سورپرایز کند.

یک گوشی هوشمند بی‌نقص برای عصر 5G

گوشی ال جی V50 ThinQ 5G با تجربه کاربری بی‌نظیرش، به محض ارائه خدمات 5G به مصرف‌کنندگان، توانایی لذت بردن از تمام قابلیت‌های آن را ارائه می‌دهد. اولین گوشی 5G ال جی از انتظارات فراتر رفته و با ویژگی‌های بی‌رقیبش کاربران را قادر می‌سازد تا محتوای با کیفیت بالا با سرعت 5G و سرعتی تا 20 برابر سرعت 4G را تجربه کنند.

ال جی تمام تلاش خود را برای افزایش عملکرد صفحه نمایش و عملکرد V50 ThinQ 5G انجام داده است. صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD + OLED FullVision با نسبت ابعاد 19.5:19 به کاربران این امکان را می‌دهد تا در ویدیو غرق شده و از بازی لذت ببرند.

سیستم صوتی برای تولید یک صدای استریو محیطی که می‌توان با هدفون یا بدون آن از موسیقی لذت برد، ارتقا یافته است. با فناوری DTS: X، گوشی V50 ThinQ 5G  کیفیت هر نوع محتوای صوتی را افزایش داده و یک صدای آرام با وضوح و عمق ایجاد می‌کند تا کاربران صدای فراگیری را تجربه کنند. این گوشی همچنین از فناوری‌های صوتی کوالکوم aptX و aptX HD برای پخش صدا با کیفیت بالا از طریق بلوتوث بهره برده و برای گوش دادن به صدا از طریق هدفون یا earbud بی‌نظیر است.

گوشی هوشمند 5G ال جی دارای نوآوری‌های تصویری خاصی است که کاربران را قادر می‌سازد عکس‌های فوق‌العاده و فیلم‌های با کیفیت ثبت کنند. فراتر از عکس، ال جی قابلیت‌کنترل عمق ویدیو را در دوربین‌های جلو و عقب قرار داده تا از فوکوس دوربین روی اشیای متحرک مطمئن شود. با تجزیه و تحلیل فاصله و عمق با فناوری دوگانه FOV، کاربران می‌توانند دقیقا همان چیزی را که می‌بینند تصویربرداری کرده و فیلم‌هایی باورنکردنی و حرفه‌ای تولید کنند.

اولین دستگاه 5G ال جی با جدیدترین پردازنده کوالکوم یعنی Snapdragon 855، مودم 5G سری X50 اسنپدراگون و نرم‌افزار بهینه‌سازی ال جی برای ارائه قدرت پردازش پیشرفته مورد نیاز برای 5G  طراحی شده است. این گوشی همچنین به یک باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز است که 20 درصد بزرگتر از V40 ThinQ است و یک سیستم خنک‌کننده جدید که از لوله‌های خنک‌کننده معمولی کارآمدتر بوده و برای حفظ درجه حرارت داخلی در هنگام اجرای چند برنامه همزمان ایده‌آل است.

ال جی وی 50 تینکیو 5G به خاطر طراحی نازک و شیک، تنها 8.3 میلی‌متر ضخامت و تنها 183 گرم وزن دارد. این گوشی برای حفظ طراحی شیک و یکپارچگی، لنز عقب در گوشی های هوشمند جدید سری V کاملا تخت و بدون برآمدگی هستند. همه این‌ها بدون به خطر انداختن دوام ال جی V50 ThinQ 5G  انجام شده و این گوشی مانند مدل‌های قبلی همچنان با 14 استاندارد MIL-STD 810G نظامی ایالات متحده برای مقاومت گوشی، مطابقت دارد.

ال جی در مرحله عرضه گوشی 5G خود، با 10 اپراتور بزرگ در بازارهایی که سرویس 5G راه‌اندازی شده از جمله ایالات متحده، کره جنوبی، استرالیا و تعدادی از کشورهای اروپایی همکاری می‌کند.

صفحه نمایش دوگانه برای تجربه غنی‌تر 5G
ال جی برای V50 ThinQ 5G یک صفحه نمایش دوگانه به عنوان یک افزونه جانبی در نظر گرفته که برای تجربه راحت‌تر و راحتی استفاده از اولین گوشی هوشمند 5G عرضه شده است. ال جی با طراحی مجدد کاور گوشی صفحه نمایش دوگانه‌ای به نمایش گذاشته تا صاحبان ال جی  V50 ThinQ 5G  یک صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED دیگر برای بازی، تماشای تصویر و یا انجام چند کار همزمان داشته باشند. صفحه نمایش دوگانه ال جی V50 ThinQ 5G می‌تواند به طور مستقل مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند یک فیلم را بر روی یک صفحه تماشا کنند در حالی که همزمان روی صفحه دیگر در IMDB جستجو می‌کنند.

​​

 

با دو صفحه نمایش متصل، یک آیکون در صفحه نمایش ال جی V50 ThinQ 5G ظاهر می‌شود که می‌تواند برای روشن شدن صفحه نمایش دوم و یا سوییچ کردن بین دو صفحه نمایش مورد استفاده قرار بگیرد. ویژگی چند پنجره‌ای نیز می‌تواند هر صفحه را در دو قسمت تقسیم کند و امکان نمایش و استفاده از چهار برنامه در یک زمان را ممکن سازد. در بازی های خاص این صفحه نمایش دوم می‌تواند به عنوان یک کنترلر اختصاصی مورد استفاده قرار گیرد و مشکل قرار گرفتن انگشتان روی صفحه بازی و عملکرد سخت در این حالت را برای همیشه حل کند. صفحه نمایش دوگانه را می‌توان در دو زاویه مناسب 104 و 180 درجه قرار داد و از آنجا که از باتری گوشی استفاده می‌کند، نیازی به شارژ آن نخواهید داشت.

 

  • مشخصات کلي : پردازنده Qualcomm SDM855 Snapdragon 855 (هفت نانومتری) ابعاد 159.2 × 76.1 × 8.3 میلی‌متر جنس بدنه قاب پشت شیشه‌ای، بدنه آلومینیوم ویژگی ها - پشتیبانی از استاندارد IP68 - ضد گرد و غبار و آب تا عمق ۱.۵ متری و به مدت ۳۰ دقیقه رنگ astro مشکی سیمکارت دو سیم کارت (نانو سیم) GPU Adreno 640 وزن 183 گرم CPU ۸ هسته‌ای (۴ هسته ۱.۲ گیگاهرتزی + ۴ هسته ۱.۵ گیگاهرتزی)
  • صفحه نمایش : محافظت گوریلاگلس 5 رزولوشن 3120 × 1440 پیکسل، 537ppi نوع AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ ویژگی‌ها HDR 10، تکنولوژی Always-on اندازه ۶.۴ اینچ (نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه ۸۳.۰ درصد)
  • حافظه : درگاه حافظه microSD، تا 512 گیگابایت (درگاه مجزا) حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت حافظه RAM ۶ گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی : NFC دارد USB تایپ سی 1.0، نسخه 3.1، پشتیبانی از اتصال حافظه خارجی رادیو رادیو FM وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، dual-band، Wi-Fi Direct، DLNA، hotspot بلوتوث نسخه ۵.۰ GPS A-GPS، GLONASS، GALILEO
  • دوربین : رزولوشن ۱۲+۱۲+۱۶ مگاپیکسل (سه گانه) دوربین سلفی ۸+۵ مگاپیکسل، HDR، 1080p خودکار امکانات فلش LED، پانوراما، HDR کیفیت فیلم‌برداری فیلم برداری 2160p با سرعت 60 فریم در ثانیه
  • صدا : جک 3.5 میلیمتری دارد بلندگو بلندگوی استریو
  • امکانات نرم افزاری : حسگر سنسور اثرانگشت (قاب پشتی)، شتابسنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما
  • سایر مشخصات : .GPRS دارد 2G bands cdma 800 / 1900 تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE سرعت HSPA 42.2/5.76 Mbps، LTE-A، 5G 3G bands CDMA2000 1xEV-DO EDGE دارد 4G bands (5G capable). باتری لیتیوم پلیمر ۴.۰۰۰ میلی‌آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

  • آرش شنبه 12 مرداد 1398 [ 20:40:17 ]

    چرا گوشی های ال جی رو وارد نمیکنین؟

    بابست :

محصولات مشابه در این دسته