Xiaomi Redmi 7A-16G

کد محصول : 1759

نام برند : xiaomi


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت - ریجستری برعهده خریدار عدم موجودی 0 تومان
آبی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت - ریجستری برعهده خریدار عدم موجودی 0 تومان
مشکی
گارانتی 18 ماهه تسک میران عدم موجودی 0 تومان
آبی
گارانتی 18 ماهه تسک میران عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

سال 2019 با فروش طوفانی شیائومی نسبت به سال‌های گذشته آغاز شد، در این میان مدل‌های مختلف میان رده نقش عمده در این شروع داشتند. به همین دلیل در ادامه به معرفی یکی از اینگونه مدل‌ها به نام Xiaomi Redmi 7A خواهیم پرداخت که طبق اعلام این شرکت جز محصولات پرفروش و سودآور محسوب می‌شود، اما قبل از اینکه به سراغ نقد و بررسی این مدل برویم نکات جالبی در مورد این برند معتبر چینی وجود دارد که شاید ذکر آنها خالی از لطف نباشد.

 

 

این شرکت چینی که از سال 2010 آغاز به کار کرده و عمر فعالیت آن حتی به یک دهه هم نمی‌رسد اما این روزها سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است و رقیب جدی برای گوشی سامسونگ و اپل به شمار می‌رود . در مورد نام آن هم باید گفت که لوگوی mi را اگر برعکس کنید شبیه کلمه چینی به معنی قلب بوده و البته معانی پنهان دیگری هم دارد؛ از یک جهت اختصار کلمه Mobile Internet است که ‌نشان دهنده نوع تولیداتش است. همچنین بسیاری معتقدند به دلیل چالش‌ها و اهداف بلند مدتی که این شرکت دارد این لوگو مختصر عبارت " Mission Impossible " به معنای "مأموریت غیرممکن" بوده که در این سالها شیائومی مصرانه به دنبال تحقق آنست.

طراحی:

اگر به دنبال خرید گوشی مقرون به صرفه با ظاهری دوست داشتنی هستید؛ ردمی 7 ای دقیقاً همان گزینه مدنظر شماست. شاید از لحاظ شکلی، عادی و معمولی به نظر برسد اما نکته‌ی مهمی که در مورد آن باید ذکر کرد و یک مزیت بزرگ به شمار می‌رود؛ طراحی و ساخت بدنه مقاوم این مدل با پوششی از جنس نانوست که دافع آب خواهد بود . این محصول در دو رنگ سیاه مات و آبی تیره تولید گردیده تا مخاطب در انتخاب دچار محدودیت نباشد.  اندازه آن هم 9.6 × 70.4 × 146.3 میلی مترست و وزنی معادل 165گرم دارد که جنس پلاستیکی بدنه در وزن پایینش موثر بوده است.

صفحه نمایش:
در مورد صفحه نمایش این موبایل چند نکته مطرح است؛ ابتدا اینکه اگر مشخصاتی چون ناچ استایل بودن (بریدگی در صفحه نمایش) برایتان اهمیتی ندارد و ابعاد خاصی نیز مدنظرتان نیست، ردمی 7 ای ناچ استیال نیست ، از لحاظ اندازه هم در واقع نه آنقدر بزرگ است که تنها برخی افراد می‌پسندند و نه آنقدر کوچک که مثل گوشی‌های قدیمی  اما در غایت تناسب ساخته شده است. سایز نمایشگر این مدل 5.45 اینچ  بوده، با رزولوشن اچ دی پلاس 1440 در 720 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 است که با توجه به قیمت مناسب، کیفیت درخور توجهی را به مخاطب عرضه می‌دارد.

دوربین :

این روزها به دلیل اینکه موبایل همیشه همراه ماست نقش بزرگی در ثبت لحظات و خاطرات دارد و به همین دلیل یکی از نکات اساسی که در خرید گوشی باید به آن توجه کرد، دوربین و کیفیت آن است. این محصول  نیز در این مورد تقریباً شبیه شیائومی می ای 2 لایت بوده از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردارست. 

نگرانی خاصی هم از بابت عکاسی در محیط کم نور نداشته باشید زیرا مجهز به فوکوس خودکار و دریچه دیافراگم مناسب برای کنترل میزان نور ورودی به لنز است. فیلمبرداری  با این مدل با کیفیت 1080p هم در دوربین اصلی و هم دوربین سلفی انجام می‌پذیرد که یک مزیت بزرگ به ویژه برای سلفی آن به شمار می‌رود و دلیل محکم دیگری که این گوشی مقرون به صرفه با این امکانات قطعاً ارزش خرید دارد.

سخت افزار و نرم افزار:

 

 از نظر حافظه داخلی نیز سه نسخه 32/3 و 32/2 و نسخه 16/2 گیگابایتی از آن عرضه شده همچنین قابلیت استفاده از کارت حافظه تا سقف 256 گیگابایت را دارد که قطعاً کارایی رم 3 در اجرای بدون لگ برنامه‌های مدنظر بیشتر خواهد بود. یکی از مزیت‌های دیگر آن هم برخورداری از درگاه سیم کارت جداگانه و جک 3.5 میلی متری برای استفاده از هدفون و هندزفری خواهد بود.

همانگونه که قلب در بدن نقش حیاتی داشته و ستون اصلی به شمار می‌رود، چیپست هم در موبایل اهمیت دارد و باید در انتخاب گوشی حتماً به مدل و ویژگی‌های آن توجه نمود، در این محصول حضور پردازنده مرکزی اسنپدراگون 439 کمپانی کوالکام و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 را شاهد هستیم. به دلیل استفاده از اسنپدراگون 439  تا حد زیادی نیازهای کاربران را برطرف می‌کند اما اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که به بازی با موبایل و به ویژه بازی‌های سنگین علاقه دارید بهترست موبایلی که چیپست قوی‌تر و مناسب گیمینگ دارند، مانند Xiaomi Pocophone F1 خریداری نمایید.

 

 

 

از لحاظ نرم افزاری سیستم عامل اندروید 9 با رابط کاربری MIUI 10 به صورت پیش فرض بر روی آن اجرا شده است. در مورد می‌یوآی ۱۰ نیز باید گفت که از لحاظ ظاهری شبیه اندروید خالص است. در این پوسته سرعت اجرای اپلیکیشن‌ها نیز بالا رفته، همچنین برای استفاده بهینه از فضای نمایشگر،اپلیکیشن‌ها در دو ردیف نمایش داده و عمودی اسکرول می‌گردند. علاوه بر تمام موارد فوق در این پوسته، قابلیت‌های متعددی به الگوریتم پردازشی دوربین و رابط کاربری اضافه شده که مهمترین آن ثبت تصاویر پرتره بهتر در شرایط مختلف به‌ کمک هوش مصنوعی است.

باتری:

تمام مواردی که در توضیح این مدل ذکر شد می‌توانند دلایل قانع کننده باشند که منجر به انتخاب و خرید این محصول گردد اما اگر هنوز شک دارید، تعبیه باتری 4000 میلی آمپر در Redmi 7A  می‌تواند تیر خلاص تلقی شده و مزیت خوبی به شمار بیاید که در کنار اندروید 9.0  باعث افزایش دوام و شارژدهی بیشتر باتری می‌گردد. برای درک قدرت باطری 4000 میلی آمپر کافیست بدانید که قدرت پخش موسیقی به مدت 85 ساعت و 18 ساعت وبگردی با آن میسر می‌گردد. نکته پایانی اینکه بسیاری از ما به دنبال هزینه کمتر و به دست آوردن امکانات معقول هستیم و گاه این امر را غیر ممکن تلقی می‌کنیم اما شیائومی با گوشی‌های اقتصادی خود این امر را به راحتی محقق کرده و به همه امکان برخورداری از کالای مقرون به صرفه و مرغوب را داده است.

  • مشخصات کلي : برند شیائومی GPU (گرافیک) Adreno 505 سیم کارت 2 سیم کارت 4G دوربین 13 مگاپیکسل اندازه 9.6 × 70.4 × 146.3 میلی متر وزن 165 گرم جنس بدنه ترکیبی حافظه 16/32 گیگابایت حافظه داخلی - 2/3 گیگابایت رم تاریخ معرفی 2019, May سال تولید 2019
  • صفحه نمایش : اندازه 5.45 اینچ نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ رزولوشن 1440 ×720 پیکسل نسبت صفحه نمایش به بدنه ~74.4% تراکم پیکسل در هر اینچ ~295 چند لمسی
  • حافظه : حافظه RAM 2/3 گیگابایت حافظه داخلی 16/32 گیگابایت درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت ( استفاده از درگاه اختصاصی)
  • شبکه های ارتباطی : تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G EDGE
  • دوربین : دوربین اصلی 13 مگاپیکسل رزولوشن 1440 × 720 پیکسل کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه فلش LED دوربین دوم 5 مگاپیکسل امکانات HDR
  • پردازنده : CPU (پردازنده) (Octa-core (2x2.0 GHz Cortex-A53 & 6x1.45 GHz Cortex A53 سازنده چیپست Qualcomm چیپست (Qualcomm SDM439 Snapdragon 439 (12 nm سرعت 2.0 گیگاهرتز تعداد هسته 8 هسته ای
  • صدا : نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones بلندگو جک 3.5 میلیمتری
  • امکانات نرم افزاری : وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS , BDS رادیو رادیو FM بلوتوث 4.2, A2DP, LE مادون قرمز USB microUSB 2.0 .ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM تکنولوژی مرورگر HTML5 جاوا سایر حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.265 - پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/Flac - ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف، مجهز به رابط کاربری MIUI 9-قابلیت شارژ سریع باتری- Splash resistant
  • سایر مشخصات : .نوع سیستم عامل اندروید نسخه 9.0 Pie.سنسور ها شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی - قطب نما.باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)..

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

  • A پنج شنبه 10 مرداد 1398 [ 10:11:36 ]

    گوشي خوبيه نسبت به قيمش بصرفه هست

    بابست :

محصولات مشابه در این دسته