Xiaomi Mi Mix Alpha

کد محصول : 1830

نام برند : xiaomi


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

 

معرفی شیائومی می میکس آلفا؛ بدنه‌ای از جنس نمایشگر و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

 

دقایقی قبل شیائومی از یک گوشی هوشمند جذاب رونمایی کرد که از تلاش‌های این شرکت در راستای توسعه گوشی تاشو سرچشمه می‌گیرد. این گوشی می میکس آلفا نام دارد و نمایشگر آن تا حد زیادی دور تا دور بدنه را پوشانده است. طبق اعلام این کمپانی، نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی ۱۸۰.۶ درصد است و بخش‌هایی از این گوشی که توسط نمایشگر پوشانده نشده (مانند بخش فوقانی و پایینی) از تیتانیوم باکیفیت ساخته شده‌اند که وزن کمتری نسبت به فولاد ضدزنگ دارد.

اگرچه نمایشگر این گوشی مشخصه بسیار هیجان‌انگیزی است، ولی می میکس آلفا از یک ویژگی مهم دیگر هم بهره می‌برد و آن استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن ۱۲۰۳۲ در ۹۰۲۴ ثبت کند. در کنار آن، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید دارای توانایی ثبت عکس ماکرو و دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری هم دیده می‌شود. این گوشی نیازی به دوربین سلفی ندارد زیرا به راحتی می‌توان گوشی را برگرداند تا از دوربین‌های اصلی به‌عنوان دوربین سلفی استفاده شود. البته این دوربین‌ها در نواری عمودی قرار گرفته‌اند که باعث شده نمایشگر در پنل پشتی اندازه کوچک‌تری داشته باشد.

به غیر از دکمه پاور که در بخش فوقانی گوشی تعبیه شده، این گوشی از هیچ دکمه فیزیکی بهره نمی‌برد و در عوض کاربران می‌توانند از لبه‌های حساس به فشار استفاده کنند. از دیگر تکنولوژی‌هایی که زیر نمایشگر پنهان شده‌اند، می‌توانیم به حسگر اثر انگشت اشاره کنیم و همچنین نمایشگر به‌عنوان اسپیکر مکالمه انجام وظیفه می‌کند.

در داخل این گجت، شاهد بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ پلاس، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هستیم. در ضمن از فناوری ۵G هم پشتیبانی می‌کند و انرژی آن از طرف یک باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از طریق شارژ سریع ۴۰ واتی با سرعت زیادی می‌توان آن را شارژ کرد. اگرچه شیائومی از این گجت به‌عنوان یک گوشی مفهومی یاد می‌کند، ولی اعلام کرده که در شمار بسیار محدود تولید می‌شود و در ماه دسامبر در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. البته معلوم نیست که چه زمانی می میکس آلفا در خارج از چین روانه‌ی بازار می‌شود.

​​

کاملا طبیعی است که چنین گوشی نوآورانه‌ای قیمت ارزانی نخواهد داشت و برای خرید آن باید ۱۹۹۹۹ یوان (۲۸۱۰ دلار) بپردازید که این یعنی حتی از گلکسی فولد سامسونگ هم گران‌تر است. به غیر از قطعات مختلف، ساخت این گوشی اصلا کار ساده‌ای نیست و کارخانه سازنده باید فرایندهای بسیار پیچیده‌ای را پشت سر بگذارد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از این گوشی را مشاهده کنید که می میکس آلفا را در یک محفظه شیشه‌ای نمایش می‌دهد.

  • مشخصات کلي : .سیستم‌عامل اندروید 10 - MIUI 11 تراشه +Qualcomm SDM855 Snapdragon 855 (هفت نانومتری) پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (یک هسته‌ی 2.96 گیگاهرتز Kryo 485 سه هسته‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 485 چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 485) پردازنده گرافیکی Adreno 640.ابعاد 154.4 × 72.3 × 10.4 میلی‌متر وزن 196 گرم ساخت پشت و جلو از جنس شیشه (گوریلا گلس 6)، فریم تیتانیوم (TC4) سیم‌کارت دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)
  • صفحه نمایش : نوعFlexible Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ سایز 7.92اینچ (~180.8% نسبت نمایشگر به بدنه) رزولوشن 2250 در ‌2088 پیکسل، (~388 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
  • حافظه : ، درگاه حافظه ندارد حافظه داخلی 512 گیگابایت، 12 گیگابایت رم،
  • شبکه های ارتباطی : شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات بلوتوث 5.0، A2DP، LE، aptX HD GPS دارد، دو بانده با A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO، QZSS NFC دارد رادیو ندارد USB 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل ، OTG،پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G
  • دوربین : اصلی سه‌گانه: 108مگاپیکسل (سنسور سونی IMX586، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2 اینچ سایز سنسور، f/1.5) و 20 مگاپیکسل (لنز فوق‌عریض 13 میلی‌متری، f/2.2) و 12 مگاپیکسل (1 میکرومتر، لنز تله‌فوتو، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) قابلیت‌ها فلاش دوگانه‌ی LED، HDR، پانوراما ویدیو 2160p@30/60fps، 1080p@30/120/240fps، 720p@960fps (0.9 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.0)
  • صدا : جک ۳.۵ میلی‌متری ندارد لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی
  • امکانات نرم افزاری : حسگرها حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، فشارسنج، قطب‌نما - شارژ سریع باتری (40 وات) - ‌ ، پخش‌کننده‌ی MP4/DivX/XviD/WMV/H.265 - پخش‌کننده‌ی MP3/WAV/eAAC+/FLAC - ویراستار عکس و فیلم - نمایش‌دهنده‌ی اسناد
  • سایر مشخصات : .فناوری GSM / CDMA / HSPA / LTE. باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4050 میلی آمپر ساعت

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته