256-Xiaomi Mi Note 10 Pro

کد محصول : 1844

نام برند : xiaomi


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
سفید
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان
سبز
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان
مشکی
گارانتی 7 روز ضمانت بازگشت -ریجستری شده عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

نقد و بررسی شیائومی می نوت 10؛ بی‌نظیر در قیمت و امکانات!

شیائومی، شرکتی است که قصد دارد محصولاتی با ارزش بسیار بالا و با قیمتی  رقابتی ارائه دهد. از  گوشی موبایل گرفته تا انواع گجت‌ها، شیائومی با تعهد به حداکثر ۵٪ حاشیه سود، نسبت قیمت به عملکرد را تا حد قابل توجهی پایین آورده است.  این شرکت بار دیگر مرزهای امکانات فوق العاده در یک گوشی هوشمند را درنوردیده است. این گوشی چندین مشخصات شگفت‌انگیز را ارائه می‌دهد که امروز در کمتر اسمارتفونی می‌توان یافت. این شرکت دو گوشی شیائومی می نوت 10و شیائومی می نوت 10 پرو را همزمان عرضه کرده است.

هدف شیائومی از معرفی شیائومی می 10 متمرکز بر عکاسی بوده است. این محصول اولین گوشی هوشمندست که دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در  پنل پشت چهار دوربین دیگر  وجود دارد که دارای فاصله کانونی‌های متنوعی دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم می نوت 10، باتری غول پیکر با ظرفیتی برابر با  ۵۲۶۰ میلی‌آمپرست که عمر باتری فوق‌العاده‌ای را برای آن به وجود آورده است.  از طرفی نیز از آنجایی که با تراشه میان‌رده Snapdragon 730G همراه شده، برچسب قیمتی فوق العاده و رقابتی را برای این گوشی میان‌رده به همراه داشته است.

 

طراحی:
Mi Note 10 یک گوشی خوش ساخت است که دارای لبه‌های شیشه‌ای خمیده و قاب آلومینیومی محکم است. اگرچه به خوبی ساخته شده، طراحی آن آنچنان قابل توجه نیست و در واقع چیز جدیدی برای گفتن ندارد. در عوض، گفته می‌شود شیائومی بیشتر  بر روی ارتقاء ویژگی‌های فنی و نرم افزاری کار کرده و توجه کمتری به طراحی داشته است. می نوت 10 دارای صفحه نمایش نسبتاً بزرگ ۶.۴۷ اینچی است که کیفیت Full HD + را ارائه داده است. در قسمت پایین نمایشگر یک حاشیه باریک دیده شده در حالی که لبه بالای نمایشگر میزبان ناچ قطره‌ای است. بلندگون نیز در لبه بالایی جای گرفته است. همه دکمه‌ها در سمت راست گوشی قرار دارند. قسمت بالایی لبه سمت راست  میزبان راکر تنظیم صداست و دکمه پاور به طور مستقیم در زیر آن قرار دارد.

 

در پایین، درگاه سیم کارت را پیدا خواهید کرد. این دستگاه از microSD پشتیبانی نمی‌کند. در قسمت زیرین گوشی درگاه USB-C، بلندگوها، میکروفون و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری قابل مشاهده است. در قسمت بالای گوشی یک میکروفون دیگر و یک بلستر IR وجود دارد. قسمت پشتی این گوشی طراحی تمیز و مرتبی دارد که دارای انعکاس جالبی بوده و البته جای اثرانگشت روی آن باقی خواهد ماند. در سمت چپ، ماژول پنج‌گانه دوربین را در یک خط مستقیم و نزدیک به لبه آن پیدا خواهید کرد. در سمت راست دوربین‌ها، چهار فلش مختلف وجود دارد. شیشه صفحه نمایش و قسمت پشتی این گوشی با پوشش Gorilla Glass 5 محافظت می‌گردد.

نمایشگر:

 

می نوت 10 از پنل Full HD + استفاده کرده که مانند پنل وان پلاس 7تی بسیار عالی به نظر می‌رسد. این پنل AMOLED است، بنابرین ارائه رنگ مشکی عمیقی داشته که نسبت کنتراست ۴۰۰۰۰۰: ۱ را بکار گرفته است. حداکثر میزان روشنایی آن در حدود ۴۲۲ نیت است، گرچه نسبت به سایر پرچمدارانی مثل 
گلکسی اس 10 و یا گلکسی نوت 10روشنایی بسیار زیادی محسوب نمی‌شود، اما در زیر نور خورشید کاملاً خواناست. حسگر اثر انگشت زیرصفحه نمایش با سرعت و دقت کار می‌کند زیرا شیائومی اندازه حسگر را افزایش داده است.

صدا:
می نوت 10 دارای یک بلندگوست که صدای کمتری را نسبت به بلندگوهای استریو ارائه می‌دهد؛ اما عملکرد قابل قبول ارائه داده است. جک هدفون یک امتیاز عالی است. بهانه‌ای که اکثر تولید کنندگان برای نادیده گرفتن جک هدفون دارند این است که به دنبال ایجاد فضای مناسب برای باتری بزرگتر هستند، اما شیائومی ثابت کرده که بهانه درستی نیست. اگر شیائومی می‌تواند یک باتری ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی را در حداقل ضخامت قرار دهد و یک جک هدفون را اضافه کند، تولید کنندگان دیگر نیز می‌توانند همین کار را انجام دهند.

سخت افزار و نرم افزار:


می نوت 10 با رابط کاربری  MIUI 11.0.3.0   مبتنی بر نسخه 9 Pie  پلتفورم اندروید است.  رابط کاربری زیبا و بسیار کارآمد بوده که و عملکرد بسیار روانی را ارائه داده است. شیائومی ویژگی  جدیدی را به نام Mi Drop جهت انتقال فایل اضافه کرده که بسیار کاربردی‌تر از AirDrop اپل است. گفته می‌شود، این قابلیت بصورت بومی با گوشی‌های Oppo و Vivo نیز کار می‌کند، به این معنی که سازگاری بالقوه آن بسیار گسترده‌تر از آیفون است. با وجود اینکه می نوت 10 از پردازنده پرچم‌دار Qualcomm استفاده نمی‌کند، اما عملکرد مناسبی دارد. تراشه اسنپدراگون 730جی از پردازنده‌های استاندارد کوالکام است و نسبت به تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ مقدار ۱۵٪  بهبود عملکرد گرافیکی را به ارمغان آورده است.

در استفاده روزانه، متوجه هیچگونه لگ و تأخیری نخواهید شد. در رابطه با عملکرد تراشه بکار رفته در  بنچمارک Geekbench در عملکرد‌های تک هسته‌ای امتیاز ۲٫۵۳۵ و  عملکرد‌های چند هسته‌ای امتیاز۶،۸۲۱ را کسب کرده است. در مقایسه می‌توان گفت که امتیاز می 9 تی در تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب برابر با ۲،۵۵۰ و ۶،۹۴۸ است و در کمال تعجب امتیاز آن از این گوشی بالاتر ثبت شده و در رقابت بین این دو میان رده عالی شیائومی می 9 تی بهتر عمل کرده است.


باتری:
شیائومی می نوت 10 به یک باتری بزرگ ۵۲۶۰ به عنوان منبع تغذیه تکیه می‌کند، بنابراین این امر حس می‌شود که عمر باتری بسیار عالی است. همچنین اسنپدراگون ۷۳۰جی از لحاظ مصرف انرژی نسبت به Snapdragon 855 بسیار کارآمدتر است و باعث افزایش عمر باتری می‌شود. به طور متوسط روزانه، حدود هفت ساعت و نیم نمایش قابلیت پخش فیلم داشته که در مقایسه با وان پلاس 7 تی به طور متوسط حدود پنج ساعت و نیم قابلیت پخش فیلم داشته عملکرد عالی را از خود نشان داده است. Mi Note 10 همچنین از یک شارژر ۳۰ واتی بهره می‌برد و در یک ساعت و شش دقیقه به طور ۱۰۰٪ شارژ می‌شود. شیائومی می نوت 10 علاوه بر باتری با باتری بزرگ خود می تواند یکی از گوشی هایی باشد که از نظر باتری نیز می‌توانید روی آن حساب کنید و جزء بهترین گوشی های موبایل از نظر باتری در نظر گرفته می شود.  یک گوشی با دوربین عالی و باتری فوق العاده می تواند یک همراه خوب در تمام لحظات شما باشد. 
عملکرد باتری آن بسیار قابل توجه است. استفاده از یک باتری با ظرفیت زیاد در کنار تراشه قدرتمند میان رده این گوشی را به بهترین گوشی های موبایل از نظر باتری و سخت افزار در بین میان رده ها تبدیل کرده است. از این رو اگر از آن دسته کاربرانی هستید که عملکرد باتری برای شما در اولویت قرار داشته و مهم است ، می نوت 10 را نیز میتوانید مد نظر قرار دهید.


دوربین:

در  می نوت 10 پنج دوربین روی قاب پشتی گوشی قرار دارد که بی‌شک جذاب‌ترین بخش مربوط به این گوشی نیز هست. دوربین اصلی ۱۰۸مگاپیکسلی دارای اندازه سنسور ۱/۱٫۳۳ اینچ است این امر به گوشی اجازه می‌دهد تا در محیط کم نور کارایی مناسبی را ارائه دهد.
در زیر لنز اصلی، یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره با زوم اپتیکال دو برابر پیدا خواهید کرد، البته این لنز تثبیت کننده نوری ندارد. با این حال، در لنزهای زیر آن این امکان وجود دارد. یک لنز تله فوتو ۵ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر ، یک لنز اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو مستقل برای ثبت تصاویر از فاصله‌ی ۱٫۵ سانتی‌متری سوژه نیز در این گوشی استفاده شده است.

شیائومی ادعا می‌کند این لنز اولین بار در یگ گوشی موبایل بکار رفته است. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در بریدگی بالای نمایشگر آن قرار گرفته که به طور کلی بسیار خوب عمل کرده و تصاویر باکیفیت و طبیعی را ثبت می‌کند. در Mi Note 10 همچنین  Night Mode 2.0 نیز پیش‌بینی شده که می‌تواند به جای عکس‌هایی با فایل JPEG، فایل‌های خام RAW تولید کند تا بتوانید جزئیات و محدوده دینامیکی بهتری داشته باشید. در مورد کیفیت تصویر باید گفت که ارائه رنگی مطلوبی داشته اشباع و شدت رنگ نیز طبیعی است. در حالت پرتره، جدا کردن سوژه از پس‌زمینه به خوبی مشهود است. با این وجود تصاویر کمی شارپ به نظر می‌رسند؛ اما به طور کلی خوشایند است.

 

  • مشخصات کلي : بدنه ابعاد 157.8 در 74.2 در 9.7 میلی‌متر وزن 208 گرم ساخت پشت و جلو از جنس شیشه (گوریلا گلس 5)، فریم آلومینیومی سیم‌کارت دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))
  • صفحه نمایش : نوع Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ سایز 6.47 اینچ (~87.8% نسبت نمایشگر به بدنه) رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~398 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 - حداکثر روشنایی 600 نیت - DCI-P3 - HDR10 - نمایشگر همیشه روشن (Always-on display)
  • حافظه : درگاه حافظه خیر حافظه داخلی 256 گیگابایت 8 گیگابایت رم
  • شبکه های ارتباطی : شبکه فناوری GSM / HSPA / LTE اتصالات شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات بلوتوث 5.0، A2DP، LE، aptX HD GPS بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS NFC بله رادیو رادیو اف‌ام USB 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل
  • دوربین : اصلی 108 مگاپیکسل (25 میلی‌متری، 1/1.33 اینچ سایز سنسور، فوکوس لیزی، OIS، f/1.7) و 5 مگاپیکسل (تله‌فوتو، بزرگ‌نمایی اپتیکال 5 برابری، فوکوس لیزی، f/2.0) و 12 مگاپیکسل (50 میلی‌متری، 1/2.55 اینچ سایز سنسور، بزرگ‌نمایی اپتیکال 2 برابری، f/2.0) و 20 مگاپیکسل (اولتراواید، 13 میلی‌متری، 1/2.8 اینچ سایز سنسور) و 2 مگاپیکسل (دوربین مخصوص مایکرو، 1/5 اینچ سایز سنسور) قابلیت‌ها فلش چهارگانه‌ی دورنگ HDR ،LED ویدیو 2160p@30fps، 1080p@30/60/120/240fps، 720p@960fps سلفی 32 مگاپیکسل (0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.0)
  • پردازنده : سیستم‌عامل - اندروید 9.0 (پای) - MIUI 11 تراشه Qualcomm SDM730 Snapdragon 730G (هشت نانومتری) پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (دوهسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 470 طلایی و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 470 نقره‌ای) پردازنده گرافیکی Adreno 618
  • صدا : جک ۳.۵ میلی‌متری بله - لغو نویز با میکروفن اختصاصی - صدای 24 بیت / 192kHz
  • سایر مشخصات : .باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5260 میلی آمپر ساعت شارژر - شارژ سریع باتری 30 وات (58% در 30 دقیقه، 100% در 65 دقیقه.) - USB Power Delivery.حسگرها حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما...

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

  • محمدعلی قربانی پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399 [ 0:46:38 ]

    سلام ممنون بابت ارسال به موقع و بسته بندی مناسب

    بابست :

محصولات مشابه در این دسته