(Nokia 5310 (2020

کد محصول : 1914

نام برند : Nokia


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی 18 ماهه شرکتی عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

 

شرکت نوکیا که از دیرباز در حوزه تولید گوشی‌ها فعالیت می‌کند این بار دست به تولید گوشی کلاسیک زده است. این گوشی یعنی نوکیا 5310 برخلاف گوشی‌های امروزی، دکمه‌ای است و با ظاهر کلاسیک و جذاب خود می‌تواند مشتریان تلفن‌های همراه را به سمت خود جلب کند. از جمله ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به صفحه نمایش ۲.۴ اینچی با رزولوشن QVGA و با پنل TFT اشاره کنیم. این محصول که از ماه آوریل سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار دارد، ۸۸.۲ گرم وزن دارد و با ابعاد نه چندان بزرگ ۱۲۳.۷ در ۵۲.۴ در ۱۳.۱ می‌تواند برای علاقمندان به گوشی‌های کوچک مناسب باشد. تراشه‌ای که شرکت نوکیا در نوکیا 5310 استفاده کرده است، از نوع مدیاتک MT6260A است. دوربینی که که در قاب پشتی نوکیا ۵۳۱۰ تعبیه شده است با رزولوشن VGA به ثبت تصاویر و فیلم‌ها می‌پردازد. در کنار این دوربین، برای بهبود کاربری دوربین در زمان‌های کم‌نور، فلاش LED نیز در نظر گرفته شده است. در بخش صدا نیز نوکیا ۵۳۱۰ ارائه‌دهنده بلندگوهای دوگانه در بدنه است و در کنار آن، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را نیز دارد. این تلفن همراه کلاسیک با درگاه microUSB 1.1 شارژ می‌شود. در نهایت باید به باتری لیتیوم یونی ۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی این محصول از نوکیا اشاره کنیم که بنا به ادعای شرکت سازنده، می‌تواند طول عمر ۳۰ روزه باتری را به کاربر عرضه کند.

  • مشخصات کلي : تکنولوژی GSM شبکه 2G GSM 900 / 1800 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only) ابعاد ۱۲۳.۷ در ۵۲.۴ در ۱۳.۱ میلی‌متر
  • صفحه نمایش : وزن ۸۸.۲ گرم سیم‌کارت دوسیم کارت نوع صفحه‌ نمایش TFT اندازه صفحه نمایش ۲.۴ اینچ (~27.5% نسبت نمایشگر به بدنه)

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته