هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods

کد محصول : 1954

نام برند : xiaomi


0 بن هدیه


انتخاب رنگ و گارانتی :

     
مشکی
گارانتی سلامت فیزیکی و تضمین بهترین کیفیت - 7روز مهلت تست عدم موجودی 0 تومان
صورتی
گارانتی سلامت فیزیکی و تضمین بهترین کیفیت - 7روز مهلت تست عدم موجودی 0 تومان

تعداد :


مشتري گرامي : لطفا برای اطلاع از موجودی با خط 09164480677 تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام بفرستید

 

هندزفری های سری T هایلو، میزبان یک عضو جدید هستند که طبق معمول، شما را از محدودیت‌های هندزفری های سیمی نجات می‌دهد. هدست بلوتوثی TWS که لقب یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی موبایلی در این سال‌ها را به خود اختصاص داده‌اند، در تنوع بالا و برندهای مختلف وجود دارند. در این میان هایلو هم یکی از برندهای پیشتاز میدان است! هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou MoriPods یک از هدفون های بی سیم سری T بوده که هایلو T19 یکی از اعضای خوش آوازه این خانواده میباشد.

رنگبندی هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou MoriPods یکی از جدیدترین هدفون سری T هایلو طراحی هندزفری هایلو T33 طرفداران هندزفری‌های نیم گوش یا semi-in-ear، هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou T33 را می‌پسندند. درواقع دلایل قانع کننده‌ای برای این طرفداری دارند. این کاربران تمایل ندارند که به صورت کامل با دنیای اطراف قطع ارتباط کنند و در عین حال، در مورد ثبات ایربادها داخل گوش نیز حساسیت دارند. ایربادهای این هندزفری فاقد بالشتک سیلیکونی طراحی شده و با وزن 3.9 گرمی، دارای یک ساقه نسبت بلند در امتداد درایور 12 میلی متری خود هستند. جای خالی سیلیکون های درون گوشی باعث نشده تا ایربادها داخل گوش ثبات نداشته باشند. پس برای اشخاصی که فعالیت فیزیکی دارند، کماکان مورد مناسبی خواهد بود. به طور کلی این هدفون در سه رنگ جذاب عرضه شده و با طراحی مینیمال، ظرافت و سبک فشن تلفیق شده است. هم ایرفون ها و هم کیس شارژ پرداخت ماتی روی بدنه دارند و به همین دلیل، با نمایش لک و اثر انگشت خاطر شما را مکدر نخواهد کرد. برای ورزشکاران یا افرادی که به طور مداوم در فضای باز از هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou MoriPods استفاده میکنند، هیچ محدودیتی وجود ندارد. این مدل از گواهی IPX4 پیروی می‌کند و در برابر تعریق گوش و پاشش قطرات آب (باران) آسیبی نمی‌بینند. رنگبندی متنوع و جذاب هندزفری بلوتوثی هایلو T33 به شدت در جذب مخاطبان سخت پسند به خصوص جوانان موفق عمل کرده است.

طراحی هندزفری بلوتوثی شیائومی هایلو MoriPods فاقد بالشتک های سیلیکونی پشتیبانی از ماژول لمسی برای کنترل عملکرد هدفون بی سیم Haylou MoriPods، نیاز به مراجعه دائم به موبایل هوشمند خود را ندارید. سازندگان این هندزفری از طریق ماژول لمسی در سطح خارجی ایربادها، تدارکات لازم برای کنترل هدفون را در اختیار شما قرار می‌دهند. توقف/پخش موسیقی: یکبار لمس ایرفون چپ/راست پخش موزیک بعدی: دوبار لمس ایرفون سمت راست پخش موزیک قبلی: دوبار لمس ایرفون سمت چپ فراخوانی دستیار صوتی: سه بار لمس ایرفون راست/چپ قطع تماس: لمس ایرباد سمت چپ برقراری تماس: لمس ایرباد سمت راست رد تماس: لمس طولانی ایرباد راست/چپ کاربری هایلو تی 33 مناسب برای کاربری ورزشی، موسیقی، گیمینگ و مکالمه تلفنی مجهز به بلوتوث 5.2 پیکربندی هندزفری بلوتوثی هایلو MoriPods بر پایه چیپست Qualcomm 3040، بلوتوث 5.2 و کدک aptX استوار است. از اتصال پایدار، برد طولانی، سرعت بالا در اتصال به موبایل هوشمند و سازگاری با انواع دستگاه‌های اندروید، iOS، تبلت و حتی سیستم کامپیوتری به عنوان مزایای این نسخه از بلوتوث نام میبریم. این ورژن از بلوتوث 5، به مصرف بهینه باتری مشهور بوده و در سال 2020، راه خود را به دنیای تکنولوژی باز کرده است. کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou MoriPods همین ابتدا بگوییم که پشتیبانی چیپست Qualcomm 3040 از بلوتوث 5.2 خبر بسیار خوبی برای پایداری صدا و کاهش قطع و وصلی آن می‌باشد. مکمل این اتصال پایدار، حذف نویز CVC به اضافه میکروفون دوگانه بوده که حسابی حین تماس تلفنی از پس حذف نویزها و افزایش کیفیت مکالمات تلفنی برمی‌آید. در یک نگاه کلی، همه چیز سرجای خود قرار دارد. با CVC 8.0 digital call noise reduction، تجربه تماس HD با پایین ترین سطح نویز را خواهید داشت به طوری که صدای محیط اطراف، اختلالی در تماس شما ایجاد نخواهند کرد. از نظر تاخیر صدا با وجود کدک aptX تا حدودی خاطر جمع هستیم و وضوح و باس صدا را هم به درایور 12 میلی متری این هدفون می‌سپاریم. علاوه بر رمزگشایی aptX، هایلو تی 33 از کدک AAC / SBC نیز پشتیبانی می‌کند. این سه کدک، مشهورترین کدک هایی هستند که اغلب مخاطبان آن را می‌شناسند. AAC و SBC بسیار شبیه هم هستند.

AAC عمدتا مورد توجه پلتفرم اپل بوده که بیشترین تاثیر را در کاهش تاخیر صدا ایفا می‌کند. مشخصات فنی این هدفون هایلو (Haylou MoriPods TWS Bluetooth Headset) نشان می‌دهد که کاربری روزمره، کاربری ورزشی و گیمینگ همگی در تیررس امکانات این مدل قرار دارند. صدایی عمیق با باس قوی در انتظار شماست! کیفیت صدای هدفون بی سیم هایلو T33 تاخیر بسیار کم و سرعت بالا مناسب برای گیمینگ گیمرها می‌توانند اصلی‌ترین طرفداران هایلو T33 باشند! با این که در این هدست خبری از مود اختصاصی گیمینگ نیست اما کاهش چشمگیر تاخیر صدایی که از کدک aptX دیدیم، با صدای باکیفیت Hi-Fi ترکیب شده تا هیچ جزییات صوتی را حین بازی از دست ندهید. از طرف دیگر به صدقه سر بلوتوث 5.2، نقل و انتقالات سیگنال‌ها بین هدفون و موبایل هوشمند به سادگی انجام گرفته و اتصال پایدار تا شعاع 10 متر تضمین می‌شود. باتری 310 میلی آمپر ساعتی هندزفری بی سیم هایلو T33 همراه با کیس شارژ 310 میلی آمپر ساعتی و ایربادهای 35 میلی آمپر ساعتی عرضه شده است. شارژدهی 24 ساعته، همان معیاری است که هایلو حسابی روی آن مانور تبلیغاتی رفته و آن را تا حدودی مدیون چیپست کم مصرف کوالکام خواهد بود. همانطور که اشاره شد، هر ایرباد باتری داخلی 35 میلی آمپر ساعتی دارند که عمر آن ها برای گوش دادن به موسیقی حدود 6 ساعت و برای مکالمه تلفنی 5 ساعت تخمین زده شده است. زمان لازم برای شارژ شدن ایرفون‌ها 1.5 ساعت اما برای شارژ شدن کیس شارژ توسط کابل USB-C، حدود 2.5 ساعت خواهد بود.

  • نوع اتصال : بی سیم
  • مناسب برای: مکالمه , کاربری عمومی
  • محدوده عملکرد: 10 متر
  • ویژگی‌های خاص : میکروفون , دارای محفظه شارژ
  • عمر باتری محفظه شارژ : 24 ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه : 2 ساعت
  • ظرفیت باتری : 310 میلی‌آمپرساعت
  • امکانات نرم افزاری : .....

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه در این دسته